XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Інноваційні рішення на відкритому занятті з української мови з іноземними слухачами Підготовчого відділення

15:55, 25-04-2019

23 квітня 2019 року на кафедрі української  мови завідувачем кафедри української мови Навчально-наукового інституту гуманітарних та природничих дисциплін Стежко С. О. було проведено відкрите практичне заняття.

Заняття відбулось у робочій, позитивній атмосфері, що сприяє кращому закріпленню вже пройденого матеріалу.

На занятті було використано один із інноваційних методів викладання як «Мозковий штурм» (брейнстормінг від англ. brain storming). Це метод організації спільної групової та творчої роботи в аудиторії з метою підвищення розумової активності іноземних слухачів. Також він передбачає пошук плідних ідей, конструктивних рішень та розв’язання складних проблем або нестандартних ситуацій.

У наш час КРЕАТИВНІСТЬ стало модним словом. Для розвитку образного мислення іноземних слухачів Підготовчого відділення к.філолог.к Стежко С.О. було запропоновано вправи,  які розвивають й образне мислення, розширюють словниковий запас.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 1 738