XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Неперервне оновлення професійних практичних компетенцій шляхом участі кафедри публічного управління та адміністрування ННІЗІ у заходах, організованих Секретаріатом Кабінету Міністрів України

16:37, 20-10-2019

Освітньо-професійна програма спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» базується на новітніх дисциплінах, зміст яких формується шляхом тісної співпраці науковців  університету телекомунікацій і практиків з галузі державного управління. Так формується зміст навчання для наших студентів з кожної дисципліни спеціальності. При цьому відбувається систематичне оновлення змісту навчальних дисциплін у відповідності із реформуванням сфери публічного управління в Україні.

Серед великої кількості компетенцій, що набувають студенти спеціальності «Публічне управління та адміністрування», є система компетенцій,  спрямована на підготовку фахівців, які можуть  якісно надавати адміністративні послуги із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Так, 9-11 жовтня 2019 року кафедра публічного управління та адміністрування прийняла участь у конференції  «Адміністративні послуги в контексті розвитку об’єднаних територіальних громад та процесів цифрової трансформації». Організаторами конференції виступили Секретаріат Кабінету Міністрів України спільно з Асоціацією об’єднаних територіальних громад та Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.

В заході взяли участь перший заступник Міністра цифрової трансформації Олексій Вискуб  та заступниця Міністра цифрової трансформації з питань розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська, керівники Центрів надання адміністративних послуг, керівники громадських організацій з підтримки реформ адмінпослуг в Україні.  

У своїх виступах представники Уряду України розповіли аудиторії, як відбуватиметься цифрова трансформація публічних послуг та які перспективи розвитку. Основними тезами виступів стали:

☑️ щороку збільшується кількість комплексних, автоматичних та швидких послуг

☑️ 90% населення з задоволенням користуються публічними послугами

☑️ для отримання послуги треба заповнити лише одну електронну форму

☑️ ЦНАПи надають якісні та швидкі послуги за допомогою порталу державних послуг «ДІЯ»

☑️ щороку зростає кількість послуг, які надаються через ЦНАПи

☑️ щороку зменшується кількість позовів про оскарження рішень адміністративних органів.

Основними принципами, що дозволяють реформувати систему взаємодії «держава-людина» у наданні публічних послуг, команда Мінцифри назвала:

  • реінжиніринг, спрощення послуг
  • збільшення кількості повністю автоматизованих послуг
  • об'єднання послуг навколо життєвої чи бізнес-ситуації з можливістю отримати весь перелік послуг за однією заявою (приклад – єМалятко)
  • оnce only – якщо держава вже має інформацію про людину, то не треба надавати паперові підтвердження цієї інформації декілька разів.

Кращими кейсами, реалізованими у сфері надання адмінпослуг, під час конференції поділилися представники проектів міжнародної технічної допомоги: «У кожної людини є свої життєві обставини, але ми хочемо, щоб кожен виходив із ЦНАП з гарним настроєм і позитивним результатом. Тому були розроблені практичні рішення, що підвищують ефективність та результативність нашої з Вами роботи»,- сказав керівник Офісу реформи адмінпослуг  Володимир Семеніхін під час презентації 10 перевірених інструментів для підвищення якості та доступності адмінпослуг у ЦНАП.

Перебудова держави є необхідним явищем. І це стосується в першу чергу зміни парадигми взаємодії «держава-людина». У розрізі надання адміністративних послуг, ці взаємовідносини мають перетворитися у повноцінне обслуговування життя людини, на зручний сервіс для громадян. І для перетворення потрібно починати із зміни світогляду багатьох чиновників та  вирощування управлінців нової формацій, до яких і належать студенти ДУТ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "281 - Публічне управління та адміністрування" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 3 876