XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Державний університет телекомунікацій вперше в Україні розпочинає підготовку професіоналів державного управління для забезпечення миру і злагоди у суспільстві

19:09, 16-02-2020

Вперше в Україні в систему вищої освіти Державний університет телекомунікацій вводить абсолютно нові спеціальності, які мають забезпечити нашу Батьківшину унікальними фахівцями, здатними професійно налагоджувати мир і злагоду у суспільстві.

Ми звикли до непримиренності у своїх політичних, економічних та суспільних переконаннях. Ми звикли до постійного інформаційного штурму від засобів масової інформації про постійні трагічні події та щоденні кризи у тому чи іншому секторі суспільного, політичного та економічного життя країни. Ми ототожнюємо своє життя із наполегливою «боротьбою за щось». Вдома та на роботі ми розмовляємо риторикою залякування один одного, тому, що вважаємо, що інакше нас не почують, не зрозуміють, не виконають наші прохання або завдання. І, дійсно, ми вже інакше не чуємо один одного. Ми, навіть тоді, коли маємо потребу звернути на себе увагу, починаємо «розгортати бойові дії». Да що там говорити, ми навіть кохання хочемо «добитися» виключно «бойовими діями». І добре ще, якщо війна тут розгортається між суперниками. А якщо із об’єктом кохання? Тоді, звісно, це може зруйнувати саме те, за що людина воює. Ви думаєте, це згущення фарб? Ви думаєте, що це все залежить тільки від самої людини? Звісно, й від людини, але не на всі 100%. Така войовнича позиція людини частіше зумовлена зовнішніми факторами, до яких належить інформаційний вплив на цю людину. Людина, що є залежною від такого впливу, може змінювати і свою поведінку. Знервоване, постійно напружене суспільство, напряму впливає на психологічний стан кожної родини суспільства і на кожну окрему людину. Ми всім суспільством втяглися і у реальну війну, яка є частиною нашого буття в Україні, і у ту війну, яку створили у суспільстві свідомо і несвідомо. І тут вже йдеться, нажаль, саме про війну в середині єдиного народу однієї єдиної країни. Цю війну ми називаємо інформаційною. І саме вона для одних породжує «бойовий стан» у родинах, на роботі, у суспільному житті, а для інших – суцільну втому, емоційне виснаження й розчарування. А це є підгрунтям не тільки для хвороб людей. Це є підгрунтям для руйнування чи не найважливішого для будь якої країни - її державництва, її міці і єдності.

Саме таких фахівців, які спроможні в державі подолати такі негативні явища, і розпочинає готувати університет телекомунікацій. ДУТ вперше в історії вітчизняної освіти виходить із новими спеціальностями в галузі Публічного управління та адміністрування. Вперше будуть готуватися абсолютно нові фахівці для державного управління:

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ

Це нова генерація фахівців, знання яких є незамінними і у державному управлінні, і у бізнесі. Фахівці спеціальності ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ володітимуть унікальними компетенціями з протидії інформаційним війнам у житті країни, суспільства й бізнеса. При цьому вони матимуть арсенал знань із спеціальних комунікативних політтехнологій у поєднанні із посиленою підготовкою аналітично-розвідувальним управлінням інформацією із використанням сервісів та соціальних мереж для реалізацій завдань держави та бізнесу. А саме це надає подібним фахівцям можливість бути унікальними та постійно затребуваними, особливо у сферах великого бізнесу з елементами транснаціоналізації. Саме такий великий бізнес має вагомий запит на даних фахівців для управління інформаційним обслуговуванням та супроводом (медіа, промоушном та ін) свого бізнесу у міжнародному інформаційному просторі.

Фахівці спеціальності ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ є по суті фахівцями для управлінської психолого-аналітичної роботи із суспільством, громадою, колективом, людиною. Це також управлінець нової формації, який за рахунок підготовки «на стику наук», вирізняється унікальними фаховими спроможностями. Крім важливих професійних компетенцій для державного управління з налагодження взаємодії з громадськістю, цей фахівець фактично проектує та складає програми з протидії маніпулятивному програмуванню людини та суспільства на рівні держави, громади, секти та ін. Він розробляє аналітичні прогнози із суспільної або колективної поведінки у звичайних, кризових або інших ситуаціях та складає програми заходів щодо протидій розповсюдженню хибної, сфальшованої та іншої інформації, що має вплив на суспільну та індивідуальну свідомість. Також він є експертом із «спілкування держави із суспільством» або керівництва бізнеса із працівниками або громадскістю з позиції досягнення бажаного ефекту від цього спілкування. Крім того, він є упралінцем-аналітиком й технологом із профілактичних та реабілітаційних соціально-психологічних програм у кризових ситуаціях в країні.

Подібні фахівці вперше в Україні будуть підготовлені для фахового державного управління в галузі національної інформаційної безпеки, стратегічних комунікацій, демократичного цивільного контролю.

Саме таких фахівців потребує сьогодні наше суспільство для виходу із ситуації, в якій ми всі опинились в інформаційному сенсі. Адже саме подібні професіонали спроможні вивести країну із того стану, який неминуче впливає і на індивідуальну поведінку людини та на конкретне життя й щастя кожної людини нашої країни.

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Публічне управління та адміністрування за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю публічне управління та адміністрування складає 19800 грн. на рік, що значно нижче ніж у КПІ (29000 грн. на рік) та НАУ (25000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра публічного управління та адміністрування готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для управління мультисистемами (корпораціями, містом, державою).

Кафедрою укладено 12 договорів про співпрацю з компаніями (установами), які є потенційними роботодавцями наших випускників – органами державної влади, місцевого самоврядування, Національними службами тощо.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів про стажування в усіх вказаних органах державної влади, які є партнерами кафедри, що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в професійній сфері.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються партнерами кафедри у своїй професійній роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної управлінської роботи.

Сьогодні у професійній діяльності велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися компетенціям партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики  безпосередньо в органах державної влади, місцевого самоврядування, які є партнерами кафедри (Національне агентство з питань державної служби, Національна служба посередництва та примирення, Районні в м. Києві державні адміністрації тощо) на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 930