XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ 2021: Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 1

17:54, 03-05-2020

Новацій в системі вищої освіти за останні 10 місяців створено стільки, що навіть професіоналам цієї сфери усвідомити і реалізувати їх не завжди є можливим. А що ж тоді казати про молодь, яка тільки планує здобути вищу освіту. І якщо ця молодь ще має багато часу для ознайомлення із новаціями, і до вступу у ЗВО є більше року, то перспективи усвідомити і зорієнтуватися у житті ще є. А якщо вступ має відбутися у 2020 році, то для молоді це є абсолютно надважкою задачею.

Всі новації, що неминуче торкнуться абітурієнтів та студентів у побудові їх власного професійного життя (а, отже, і їх особистого!!! життя) висвітити у одному інформаційному повідомленні – неможливо. Тому кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочинає публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації державного управління освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Telegram: https://t.me/dut_pua_2020

Viber: https://invite.viber.com/

Почнемо із нововведень 2020 року щодо вступу до ЗВО суто організаційного характеру і пояснемо їх соціальне значення. Тобто пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.

 

Зміна 1.

МОН України визначило, що освіта у ЗВО не може бути дешевою, а, отже мінімальна вартість навчання на рік із 01.09.2020 року для всіх ЗВО всіх спеціальностей не може бути меншою за визначену державою. Так визначена мінімальна сума 26500 грн на рік не залежно від фаху. Оплата може бути більшою, але не меншою!

Що це значить для пересічного вступника. Це значить, що ЗВО, який пропонуватиме меншу вартість навчання, чим встановлено державою, порушуючи настанову заканодавчого рівня, демонструє, що він може нехтувати й іншими правилами побудови освіти у цьому закладі, а, отже і власне сам процес навчання може бути «зфальшованим». Це значить, що абітурієнт, вступивши у подібний ЗВО, має бути готовим до великих ризиків марного витрачання часу і коштів на навчання аж до моменту неотримання диплому. Тобто, таким чином, процес здобуття освіти у ЗВО цілком наближений до реальної відповідальності абітурієнта до вибору ЗВО. Тобто ви маєте це усвідомити і зробити вибір: ризикувати чи ні.

Забігаючи наперед, скажимо, що не варто ризикувати і обирати подібний ЗВО. Тому що існує ще чимало нововедень, які унеможливлюють процес видачі дипломів такими ЗВО. А, отже, Ви, заплативши «за малими розцінками на навчання», можете не отримати диплом взагалі і всю відповідальність за це будете нести самостійно.
 

Важливо ще й те, що кафедра публічного управління та адміністрування ДУТ ставить великий акцент на доступності вищої освіти для всіх. Заходи, які вже прийняті у контексті спеціальностей у галузі «Публічного управління та адміністрування» в університеті телекомунікацій, а це спеціальності (освітні програми):

  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

полягають у наступному:

  1. Ціна за навчання за всіма спеціальностями (освітніми програмами) буде об’єктивно найнижчою в Україні. В даному контексті слово «об’єктивно» означає, що будь-яка спеціальність, яку Ви оберете у нас для свого професійного майбутнього буде відповідати вимогам законодавства і ще при цьому зберігати найнижчий рівень цін у нашій галузі серед державних ЗВО!
  2. Оплата за навчання за новими цінами з 01.09.2020р. нашим студентам дозволена у форматі помісячної оплати!

Сьогодні ми розкрили тільки одне із нововведень 2020 року. І воно фактично взагалі ще не відображає всю сутність змін, які відбулись. Змін безліч. І ми намагатимось їх цілком розкрити перед абітурієнами – 2020 у всіх своїх інформаційних повідомленнях. Отже, приєднуйтесь до нашої спілки та уважно слідкуйте за загальними інформаційними повідомленнями кафедри публічного управління та адміністрування!

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Публічне управління та адміністрування за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю публічне управління та адміністрування складає 19800 грн. на рік, що значно нижче ніж у КПІ (29000 грн. на рік) та НАУ (25000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра публічного управління та адміністрування готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для управління мультисистемами (корпораціями, містом, державою).

Кафедрою укладено 12 договорів про співпрацю з компаніями (установами), які є потенційними роботодавцями наших випускників – органами державної влади, місцевого самоврядування, Національними службами тощо.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів про стажування в усіх вказаних органах державної влади, які є партнерами кафедри, що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в професійній сфері.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються партнерами кафедри у своїй професійній роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної управлінської роботи.

Сьогодні у професійній діяльності велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися компетенціям партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики  безпосередньо в органах державної влади, місцевого самоврядування, які є партнерами кафедри (Національне агентство з питань державної служби, Національна служба посередництва та примирення, Районні в м. Києві державні адміністрації тощо) на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 1 567