XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ 2021: Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 2. Ексклюзивна.

11:44, 11-05-2020

Кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочала публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації з державного управління вищою освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Telegram: https://t.me/dut_pua_2020

Viber: https://invite.viber.com/

Продовжимо розповідати про нововведення 2020 року щодо вступу до ЗВО суто організаційного характеру і пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.

 

Зміна 2. ЗНО як інструмент впливу на громадянську свідомість у  формуванні справжньої цінності вищої освіти у суспільстві.

Сприйняття вищої освіти у суспільстві є неоднозначним. З одного боку, сучасна молодь розуміє, що без вищої освіти майбутнє не має чітких перспектив. З іншого - наявність диплому про вищу освіту  у нашому суспільстві не гарантує його власнику чіткої кар’єри за фахом. Але, забігаючи наперед, зазначимо, що документ про вищу освіту в будь-якій країні світу також не є гарантом чогось подібного. Однак, сприйняття документу про вищу освіту в різних країнах світу – різне. І власне наша особливість у тому, що ми прагнемо отримання в першу чергу документу як доказу здобуття вищої освіти. А вже у другу чергу – відповідну спеціальність. У кращому випадку на першому місці знаходиться і те, і інше прагнення. Майже столітня традиція нашого народу, що увійшла у нашу ментальність у вигляді тотальної довіри тільки до документованих фактів (документів) і відрізняє нас майже від усього світу у ставленні до диплому про вищу освіту. Цим ставленням до документу ми відсуваємо на друге місце те, що насправді є найцінніше – справжні знання. Навіть ті, хто зараз хоче заперечити цьому факту, помиляються. Не вірите? Тоді дайте собі відповідь на питання: «А чи списували ви колись-небудь на контрольних роботах, іспитах і т.д. і т.п?» І якщо відповідь – «Так», то тоді дайте відповідь на наступне питання: «А для чого?». І тут, як би ви не намагались сформулювати свою відповідь, вона буде полягати у тому, що прагнули отримати документальне підтвердження як можна вищого рівня своїх знань (у журналі, заліковці, відомості, атестаті, дипломі тощо), та й взагалі задля отримання документу про освіту. Опосередкована причина тотального фальшування рівня своїх знань школярами чи студентами нашої країни (а це і є списування), пробачте, але і полягає у підсвідомому укоріненому ідолопоклонстві до документів. Не хочеться проводити паралелі, але жодна країна цивілізованого(!) світу ні у якому разі не простить нікому із учнів чи студентів списувань під час контрольних заходів. За це виганяють із вищих навчальних закладів та застосовують чимало заходів покарання. І всі факти подібних фальшувань дуже засуджується суспільством. А у нас? Відчуваєте різницю?

У нашому суспільстві при знайомстві людину сприймають через документи. Саме вони презентують її в першу чергу. А в другу, можливо, людина додає інформацію про себе і свій досвід. Це ще і підтверджується нашим багатовіковим народним прислів’ям: «Зустрічають по одежі…». Так. Це наша ментальність.

Це ми розповіли тільки про одну із «народних традицій», яка підкреслює різну філософію ставлення до освіти та документів. А їх безліч. Поступайте до нас на будь-яку із спеціальностей (освітніх програм) із галузі знань «Публічне управління та адміністрування» та дізнаєтесь набагато більше і не тільки про це!

Що дала нашому суспільству така гонитва за документами? Звісно, що певні викривлення. Вони полягають у тому, як вже зазначалось, що цінність вищої освіти є трохи зруйнованою. І зумовлено саме  нашим загальним толерантним ставленням до фальшування процесу навчання заради отримання документу. І з боку щколяра, і з боку студента, і з боку працедавця, і з боку суспільства в цілому. А наслідком цих викривлень і є те, що випускники ЗВО влаштовуватись на роботу не за фахом або на посади, що набагато нижче за  рівень їх освіти. Це нікого не дивує і навіть іноді ще вважається успіхом знайти взагалі хоч якусь роботу випускнику. І це, нажаль, є наслідком не тільки «поганої економіки». Це є підтвердженням формального та реального знецінення функціональності вищої освіти у суспільстві.

Ця ситуація може і буде виправлена із застосуванням ЗНО як інструменту впливу на на громадянську свідомість у формуванні справжньої цінності вищої освіти у суспільстві.

Так, МОН України вже із минулого року стало використовувати середній рівень ЗНО при вступі у ЗВО як інструмент коригування вимог до потенційних претендентів на спеціальність. Важливі для суспільства спеціальності, а до їх числа і входить і спеціальності галузі «Публічне управління та адміністрування», мали прохідний середній бал ЗНО значно вищий, ніж інші спеціальності. Так державою було поставлено наголос на тому, що такі спеціальності є надважливими для суспільства. Так, для наших спеціальностей, які уособлюють ділову освіту з управління високого рівня висуваються серйозні вимоги. І це не випадково. Адже професійні дії таких фахівців напряму впливають на життя як цілої країни, так і конкретної людини. Саме такі фахівці мають вміти ефективно навчатись. А ефективне навчання у нас – це не формальне заучування якихось текстів підручників. Це вміння увійти у систему спеціальних компетенцій так, щоб в професійній діяльності виробляти власні управлінські рішення, аналогів яким взагалі може і не бути ні у яких підручниках. І крім того ці управлінські рішення мають обов’язково забезпечити ефективний розвиток об’єкту управління (бізнесу, громади, суспільства, держави). А такі фахівці обов’язково повинні мати високі моральні і інтелектуальні здібності. Саме вони і зумовлюють відповідальність і ефективність у навчанні. І саме ЗНО і можуть показати рівень відповідальності у навчанні і спроможності навчатись.

З цього року середній рівень ЗНО на суспільно важливі спеціальності в Україні буде становити при вступі-2020 у ЗВО України – 140 балів. В наступному році при вступі-2021 – 150 балів.

У ДУТ це такі спеціальності (освітні програми) у галузі «Публічного управління та адміністрування»:

  • ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Так держава, визначаючи високий рівень усередненого показника ЗНО при вступі для абітурієнтів, підкреслює, звісно, і елітарність даної освіти в Україні та елітарність фахової діяльності у даній галузі. Тому цілком є очевидним, що дипломи про вищу освіту за зазначеними спеціальностями ніколи не будуть знецінюватись у державі так, як це відбувалося до цього часу із всіма іншими спеціальностями в нашій країні. Крім того, що власне сама галузь діяльності із публічного управління та адміністрування є практично вічною. Доки існуватиме людина, суспільство і держава, доти і будуть актуальні і затребувані відповідні фахівці!

Сьогодні ми розкрили друге із нововведень 2020 року. І воно стосується тільки таких спеціальностей:

  • ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Якщо тебе цікавить спеціальність, яку держава убезпечила від тотального знецінення у суспільстві та робота у діловій сфері високого управління – вступай саме до нас!

Всі інші зміни, що ми надалі будемо їх розкривати перед абітурієнтами – 2020 у всіх своїх інформаційних повідомленнях, стосуються абсолютно всіх спеціальностей у вищій освіті України. І їх безліч. Отже, приєднуйтесь до нашої спілки та уважно слідкуйте за загальними інформаційними повідомленнями кафедри публічного управління та адміністрування!

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Публічне управління та адміністрування за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю публічне управління та адміністрування складає 19800 грн. на рік, що значно нижче ніж у КПІ (29000 грн. на рік) та НАУ (25000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра публічного управління та адміністрування готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для управління мультисистемами (корпораціями, містом, державою).

Кафедрою укладено 12 договорів про співпрацю з компаніями (установами), які є потенційними роботодавцями наших випускників – органами державної влади, місцевого самоврядування, Національними службами тощо.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів про стажування в усіх вказаних органах державної влади, які є партнерами кафедри, що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в професійній сфері.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються партнерами кафедри у своїй професійній роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної управлінської роботи.

Сьогодні у професійній діяльності велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися компетенціям партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики  безпосередньо в органах державної влади, місцевого самоврядування, які є партнерами кафедри (Національне агентство з питань державної служби, Національна служба посередництва та примирення, Районні в м. Києві державні адміністрації тощо) на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 1 785