XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 3

14:20, 18-05-2020

Кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочала публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації з державного управління вищою освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Telegram: https://t.me/dut_pua_2020

Viber: https://invite.viber.com/

Продовжимо розповідати про нововведення 2020 року щодо вступу до ЗВО і пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.

Зміна 3.

Створена зовсім нова схема вибору спеціальності абітурієнтом. Якщо нею не скористатись – професійне майбутнє стає невизначеним.

Із 2019 року закладено фундамент нового фунціонування вищої освіти в Україні та її вбудови у життя країни.

Ззовні, як завжди, начебто нічого не змінилося. Але змінено найважливіше – система управління та координації освітніми процесами у вищій освіті.  Це складна багаторівнева система про яку можна довго розповідати, але абітурієнту треба знати в першу чергу те, що впливає на його власне життя. І навіть, якщо абітурієнт взагалі нічого не знатиме і буде обирати спеціальність за старими традиціями, все одно потрапить у новий формат життя суспільства, але при цьому тільки збільшить свої ризики та невизначеності у власному житті. Абітурієнт в цьому разі може опинитися у ситуації, яка унеможливить його професійну діяльність в майбутньому. І це навіть за умови, якщо він обере собі найулюбленішу, найпрогресивнішу і найжаданішу спеціальність і отримає диплом! Як це? Просто.

Із 2019 року державою визначено новий формат експерної оцінки навчання за спеціальностями у ЗВО (у закладі вищої освіти). Що це значить для абітурієнтів? А це значить наступне. Раніше, до цього ВСТУПУ-2020 традиційним було для абітурієнтів вибирати спеціальність за власними уподобаннями простим шляхом – вибором самої спеціальності із всіх пропонованих в Україні. Далі абітурієнт мав обрати ЗВО, в якому він бажає навчатися. Потім у час, признач

ений для вступу, за загальною процедурою надіслати свої заяви у ЗВО.

Справа в тім, що новацією стало те, що спеціальності із однаковою назвою вже не будуть забезпечувати абітурієнту однакові знання, однакові професійні перспективи, однакове навчання і т.ін.

Головна, але мало відома зміна для всього українського суспільства полягає у тому, що у кожного ЗВО насправді на кожну спеціальність – своя Освітня програма (ОП). А це означає, що вступивши на вибрану спеціальність в один ЗВО ви отримаєте зовсім не одне те ж саме, що в іншому. І це неминуче вплине на Вашу подальшу професійну діяльність.

Тобто різні програми мають свої акценти професійної діяльності у спеціальності. Загальний державний стандарт вищої освіти кожної спеціальності (якщо такий є і введений в дію), враховує тільки базову добірку загальних та професійних компетенцій. Вони мають виконуватися всіма ЗВО і мають бути враховані у всіх без винятку ОП цієї спеціальності. А далі – УВАГА! Всі ЗВО мають свої особливі акценти спеціальності, які  зумовлюють ОСОБЛИВІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ майбутнього фахівця та, як наслідок, особливості із працевлаштуванням.

Візьмемо приклад із спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування». Хтось за цією спеціальністю готує виключно фахівця з державної служби, хтось фахівця у галузі економічного регулювання і т.ін. В свою чергу в університеті телекомунікацій саме за цією спеціальністю готується фахівець для масштабного управління розвитком і бізнес-структур, і регіонів, і  держави (для роботи в умовах бізнес-середовища і  на державній службі – без обмежень).

Детальніше про компетенції, які надає ОП  «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»  в ДУТ – дивіться головну сторінку кафедри ПУА

В університеті телекомунікацій також розроблені і впроваджені ще дві новітні унікальні Освітні програми у галузі «Публічне управління та адміністрування», аналогів яким немає взагалі в Україні за змістом та напрямом підготовки фахівців:

  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»

Детальніше про ці ОП – дивіться головну сторінку кафедри ПУА

Для того, щоб зрозуміти якого фахівця з вас готують – потрібно вивчати ОП спеціальності закладів вищої освіти. І тут вже виникає справжня проблема вибору.

Тобто, за обраною спеціальністю абітурієнт-2020 має обрати ще й освітню програму, за якою він хоче навчатися і у подальшому професійно реалізовуватися. Тобто, обрання цікавої для себе спеціальності – це лише перший етап у процесі вибору. Другий – вибір Освітньої програми.

Саме ця зміна у вищій освіті зумовлена і вимогами економічного середовища  - ринком праці. Ми вже давно звикли до формального ставлення до дипломів про вищу освіту в економічному середовищі і працедавців, і власників дипломів. І саме ця формальність завжди «підігрівалась» певною «однаковістю» підготовки за однією й тою ж самою спеціальністю. Зрозуміло, що будь-яка «однаковість» знеособлює носіїв цієї «однаковості». І саме це опосередковано спричинило тяжіння ринку праці до хоч якогось розмежування підготовки. І єдине, що відрізняло випускників - це назви їх ЗВО. Так, час від часу працедавцями враховувався «бренд» ЗВО. Саме на «більш модний бренд» покладались очікування працедавців, що ЗВО навчив своїх колишніх студентів «чомусь більшому» або навчив більше орієнтуватись у галузі діяльності, або бренду«приписувалося» ще щось. Така ситуація призводила і до інших викривлень. І всі ці викривлення тільки сприяли знеціненню вищої освіти. Звісно, що не тільки це руйнувало довіру працедавців до вищої освіти, але і цей фактор потрібно врахувати. І цілковитим підтвердженням саме такого роду знецінення вищої освіти і диплому про ВО є тотальне нехтування додатку (вкладишу) до диплому у процесі працевлаштування в Україні. Особливо у бізнес-середовищі. Всі кадрові підрозділи фірм та організацій практично ніколи не вимагають додатку (вкладишу) до диплому у процесі працевлаштування. Саме його можна навіть і не показувати. При  цьому за законодавством України диплом про ВО можна вважати недійсним без додатку (вкладишу), а додаток (вкладиш) – без диплому. Парадокс? Ні. Це підтвердження професійного знецінення вищої освіти і диплому про ВО. Тому цілком очевидно, що подібні зміни впроваджені  для відродження повноцінної довіри до вищої освіти і зацікавленості економічного середовища України у справжніх професійних компетенціях, що надають ЗВО. Хоча цієї передумови для повернення довіри може бути недостатньо. Тому у системі вищої освіти відбулися і відбуватимуться ще й інші зміни.

Всі інші зміни ми і надалі будемо розкривати перед абітурієнтами – 2020 у всіх своїх інформаційних повідомленнях. Отже, приєднуйтесь до нашої спілки та уважно слідкуйте за загальними інформаційними повідомленнями кафедри публічного управління та адміністрування!

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Публічне управління та адміністрування за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю публічне управління та адміністрування складає 19800 грн. на рік, що значно нижче ніж у КПІ (29000 грн. на рік) та НАУ (25000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра публічного управління та адміністрування готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для управління мультисистемами (корпораціями, містом, державою).

Кафедрою укладено 12 договорів про співпрацю з компаніями (установами), які є потенційними роботодавцями наших випускників – органами державної влади, місцевого самоврядування, Національними службами тощо.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів про стажування в усіх вказаних органах державної влади, які є партнерами кафедри, що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в професійній сфері.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються партнерами кафедри у своїй професійній роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної управлінської роботи.

Сьогодні у професійній діяльності велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися компетенціям партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики  безпосередньо в органах державної влади, місцевого самоврядування, які є партнерами кафедри (Національне агентство з питань державної служби, Національна служба посередництва та примирення, Районні в м. Києві державні адміністрації тощо) на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 1 088