XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Оновлення змісту навчальних дисциплін спеціальності «Публічне управління та адміністрування»: сучасні цифрові технології в наданні адміністративних послуг

16:25, 09-10-2020

5 жовтня 2020 р. Міністерство цифрової трансформації провело Diia Summit, де презентувало результати роботи за рік та масштабне оновлення «Дії» – нові електронні послуги у застосунку та на порталі.

У презентації взяли участь Президент України Володимир Зеленський, Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров та команда «Дії». Представники Уряду надали статистику, що на сьогодні порталом державних послуг «Дія» користується понад мільйон українців. Тут доступні 27 державних послуг та інформація з шести реєстрів у особистому Електронному кабінеті громадянина https://thedigital.gov.ua/news/diia-summit-novi-cifrovi-poslugi-ta-dokumenti

6 жовтня 2020 р. на практичному занятті студентів першого курсу спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» з дисципліни «Державні послуги та маркетинг державних послуг» було проаналізовано основні шляхи впровадження «цифрової держави» (або «держави в смартфоні») сьогодні в Україні. Серед яких визначили нові послуги на порталі «Дія»:

  1. Будівельні послуги – це частина впровадження Єдиної електронної системи у сфері містобудування. Можливість розпочати та завершити будівництво об’єктів онлайн, що належать до категорії СС1 (кафе, приватні будинки, малі споруди). У липні Мінцифри запустило новий будівельний реєстр, і ним вже скористалися понад 18 тис. замовників будівництва.
  2. Реєстрація ТОВ онлайн – найшвидша реєстрація бізнесу у світі. Тепер не потрібно буде нікуди йти та витрачати час на збір документів – подання заяви онлайн на порталі «Дія» забере 30 хвилин замість 20 годин. Мінцифри кардинально змінило підхід до реєстрації ТОВ: оновлена форма та одна заява на все.
  3. єМалятко онлайн. Цю послугу від 1 січня цього року можна було отримати офлайн у пологовому будинку або ЦНАПі. І нею вже скористалися понад 20 тисяч родин. Тепер Мінцифри працює над тим, щоб перевести цей сервіс повністю в онлайн. Так, ще понад 380 тисяч сімей зможуть отримати послугу єМалятко. 
  4. Реєстрація місця проживання дитини від 14 років. Наразі ця послуга доступна лише у Києві та Харкові. Але поступово буде запущена по всій Україні.

Понад пів року мобільний застосунок «Дія» залишається одним серед найпопулярніших в українських користувачів. Сьогодні у «Дії» – вже понад п'ять мільйонів українців. Тут доступні шість цифрових документів: ID-картка, біометричний паспорт, водійське посвідчення, техпаспорт, страховий поліс, студентський квиток. 

На Diia Summit Мінцифри презентувало одразу три нові документи у «Дії». Перший – свідоцтво про народження дитини. Батьки семи мільйонів дітей відтепер завжди матимуть цей документ у смартфоні. Вони зможуть зручно користуватися ним у будь-яких життєвих ситуаціях завдяки шерингу документів. Разом зі свідоцтвом про народження також відображатиметься і актуальне місце проживання дитини. 

Також у «Дії» 2.0 з’явиться довідка внутрішньо переміщеної особи. Відтепер вона буде доступна у цифровому вигляді для понад 1,5 мільйона громадян.

Цифровий ІПН (податковий номер) – ще один новий документ у застосунку. Понад 30 мільйонів українців наразі користуються ІПН. Відтепер цей папірець буде непотрібний, адже буде доступний у смартфоні. За допомогою цифрового шерингу документа його електронну копію можна буде передавати державним органам та бізнесу за секунду.

Крім того, Мінцифри постійно працює над посиленням безпеки мобільного застосунку «Дія». Застосунок отримав атестат КСЗІ. Також було проведено два pen-тести для підтвердження безпечності мобільного застосунку.

1 листопада цього року Мінцифри проведе bug bounty «Дії». 

Зручні та доступні державні послуги, документи у смартфоні – вже реальність для українців. Відтепер є ще більше цифрових можливостей для громадян та бізнесу https://thedigital.gov.ua/news/diia-summit-novi-cifrovi-poslugi-ta-dokumenti

Отже, до змісту навчальних дисциплін спеціальності «Публічне управління та адміністрування» включається вивчення сучасних вимог та технологій взаємодії управлінців «Цифрової держави» з інформаційним суспільством. Особливо сприяє цьому сучасна навчально-лабораторна база кафедри публічного управління та адміністрування. 

Відео презентації Мінцифри https://www.youtube.com/watch?v=nq0OGXm7fTg&feature=emb_logo

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Публічне управління та адміністрування за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю публічне управління та адміністрування складає 19800 грн. на рік, що значно нижче ніж у КПІ (29000 грн. на рік) та НАУ (25000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра публічного управління та адміністрування готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для управління мультисистемами (корпораціями, містом, державою).

Кафедрою укладено 12 договорів про співпрацю з компаніями (установами), які є потенційними роботодавцями наших випускників – органами державної влади, місцевого самоврядування, Національними службами тощо.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів про стажування в усіх вказаних органах державної влади, які є партнерами кафедри, що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в професійній сфері.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються партнерами кафедри у своїй професійній роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної управлінської роботи.

Сьогодні у професійній діяльності велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися компетенціям партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики  безпосередньо в органах державної влади, місцевого самоврядування, які є партнерами кафедри (Національне агентство з питань державної служби, Національна служба посередництва та примирення, Районні в м. Києві державні адміністрації тощо) на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 383