XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Нарада кафедри іноземних мов

16:04, 11-02-2016

8 лютого 2016 року відбулася робоча нарада кафедри іноземних мов.

Основними питаннями порядку денного були:

  1. Підведення підсумків роботи кафедри за минулий тиждень.

  2. Шляхи та напрямки покращення якості викладання англійської мови з використанням сучасних методів навчання (комунікативного підходу) в говорінні.

  3. Обговорення Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність».

  4. Обговорення змісту навчання з дисципліни «Ділова іноземна мова» у відповідності до вимог Закону України «Про вищу освіту».

  5. Шляхи забезпечення досягнення студентами необхідного рівня іншомовної компетенції у відповідності до вимог Закону України «Про вищу освіту».

  6. Стан розробки навчальних посібників з дисциплін кафедри.

  7. Стан розробки навчально-методичних комплексів дистанційного навчання з дисциплін кафедри для всіх форм навчання.

  8. Різне.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 653