XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Урок медійної та інформаційної грамотності в Державному університеті телекомунікацій

11:49, 14-03-2019

Критичне мислення, є одним із ключових навичок ХХІ сторіччя. Плануючи працювати в сфері високих технологій сучасний студент має орієнтуватися в потоці інформації, яку він отримує кожного дня з різноманітних джерел. Адже, як відомо, найслабкішою ланкою будь-якої системи безпеки є людський фактор. Тому навчання основ критичного мислення є  важливим навиком для роботи у будь-якій сфері, яка пов’язана з інформаційними технологіями: від менеджера до інженера.  

1 березня студенти Державного університету телекомунікацій, прийняли участь у найбільшому занятті з медіа грамотності, яке пройшло одночасно у 400 закладах України.

 

Мета заходу – розвинути навички критичного мислення та навчити відрізняти фейкові повідомлення та суб’єктивні судження від справжніх фактів, щоб не стати жертвою маніпуляцій. 

Захід проходив за ініціативи міжнародної організації IREX, за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні, посольства Великої Британії в Україні та у партнерстві з Міністерством освіти та науки України.

Відзначаючи актуальність заходу, заступник міністра освіти та науки Карандій В.А. зазначив, що сучасний турбулентний світ потребує формування у людей нових компетенцій, які є важливими для майбутнього нашої країни.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 849