XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Використання додатку Quizlet для вивчення лексики студентами ДУТ

10:07, 12-06-2020

Широкою популярністю у вивченні мов користується додаток Quizlet. Його використовують понад 50 мільйонів користувачів у 130 країнах світу. Навчальні засоби та ігри Quizlet розроблені спеціально для мобільних пристроїв.  Відбувається

безперервна синхронізація, і всі дані з мобільних пристроїв синхронізуються з веб-сайтом і навпаки. Як зазначають розробники цієї програми, їх мета – допомогти кожному, хто навчається, повністю самореалізуватися. Все, що для цього потрібно, - завзятість, правильний напрямок та інструменти для досягнення успіху. Завдання  цього додатку –  дати кожному студенту інструменти і впевненість в успіху, незалежно від його мотивації і цілей.

Для студентів другого курсу Державного університету телекомунікацій була використана платформа Quizlet з метою вивчення лексики за підручником English for telecoms. Було необхідно виконати тест  на визначення рівня знання слів до вивчення певної теми та після, щоб порівняти свої результати та виявити свій прогрес. Ця програма дає можливість виконувати вправи до тих пір, поки не буде досягнуто високого рівня запам’ятовування.

За відгуками студентів додаток Quizlet є корисним у вивченні нових слів і дозволяє запам’ятати слова набагато краще завдяки виконанню різних завдань. Доцільно зазначити, що перевагою додатку є можливість виконати кожному студенту самостійну перевірку знання вивчених слів.
 

Список використаних джерел

1) https://quizlet.com/ru/mission

2) https://quizlet.com/goodbye

Науково-методичне повідомлення підготувала
доцент Постоюк Н.В.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 892