XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

5 креативних завдань, які легко адаптувати для online та offline занять

09:47, 23-10-2020

Пара за парою викладачам доводиться ломати голову і придумувати спосіб ,як провести заняття без звичних матеріалів після переходу на дистанційну форму навчання. Працюючи в онлайн режимі хочеться зберегти ту ж динаміку і свободу, як і в аудиторії. Студенти  відразу  відчують різницю, якщо ви не будите використовувати звичні  для них види роботи.

Для того,щоб допомогти викладачам в підготовці до занять, онлайн-журнал для вчителів англійської #Teachaholic підготував 5 універсальних завдань, які можно провести в будь-якому форматі: 

Photo Captions

Для початку зробіть  підбірку фотографій, які будуть цікаві для ваших студентів (для цього можна використати, например, Unsplash).

Потім  разділіть студентів на групи або кімнати в Zoom. Кожна група отримує свою фотографію, завдання – придумати до неї один підпис. Потім попросити групи поділитися своїми варіантами в чаті. 

Теперь студенти повинні обговорити, що може бути  на фотографії, базуючись на підписах, отриманих від одногрупників. Кожна група презентує свій варіант. Виграє та команда, яка зможе детальніше описати фото.

Zoomed in

Виберіть фотографію і в фоторедакторі максимально збільшіть її певну  частину. Розмістіть збільшене фото в чаті. 

Встановіть ліміт часу (напр., 1 хв), щоб кожен  написав в чаті, що на його думку на фото. 

Покажіть студентам всю фотографію і визначте, чи зміг хто-небуть  здогадатися, що там було зображено. 

News Headlines

Напишіть в чаті реальний заголовок новин, випустив з нього одно-два слова. Наприклад:

Help! My Boyfriend Thinks I’m the Reincarnation of an ____________ _____________. 

Всі студенти повинні написати свої варіанти пропущених слів, після чого ви напишете правильний варіант. 

Bad Reviews

Опублікуйте в чаті уривок з негативного відгуку  про популярний фільм, книгу або місце. Наприклад: 

“I think this is one of the wort movies I have ever seen. An awful script combined with awful actors. The only thing I found “more valuable” are the special effects, but on a 200 million dollars movie this is obvious.”

Розділіть студентів на групи и попросіть догадатись, що це за фільм. Встановіть ліміт часу.

Gapped Questions

В чаті  напишіть запитання з пропущеним словом. Наприклад:

If ____ could talk, what would it say?

Попросіть студентів придумати свій варіант і відправити  в чат – потім всі разом проголосуйте за найбільш креативний. (If a pigeon could talk, what would it say?)

Ще більше ідей для своїх занять ви можете знайти в журналі #Teachaholic.

Науково-методичне повідомлення підготувала
доц. кафедри ІМ Кузьмич С.І.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 274