XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Методичний семінар на тему: “Роль інформаційних та інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі у технічному ВНЗ”

14:11, 08-02-2017

27.01.2017 р на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності  відбувся методичний семінар на тему: “Роль інформаційних та інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі у технічному ВНЗ” (доповідач – доцент кафедри Петров О.О.). У доповіді з залученням презентаційного матеріалу була висвітлена специфіка інтерактивних та інформаційних методів навчання і виховної роботи, їх класифікація та роль в розвитку особистості майбутнього фахівця.

 

Нині соціальне замовлення не тільки України, а й світового співтовариства вимагає перш за все людей, здатних самостійно самовдосконалюватися. Це знайшло відображення і у доповіді ЮНЕСКО “Освіта: прихований скарб” (1997 р.), де проголошено: “Людина має навчитися: пізнавати, тобто оволодівати інструментарієм, необхідним для розуміння того, що відбувається у світі; діяти таким чином, щоб робити потрібні зміни у середовищі свого мешкання; жити в суспільстві, беручи участь у всіх видах людської діяльності”.

Ефективне використання студентами світового інформаційного потенціалу є визначальним чинником зближення вітчизняної та європейської вищої освіти. У Законі України “Про Концепцію Національної програми інформатизації” вказується на необхідність підготовки молоді до сприйняття все більш зростаючого потоку інформації. На місце її пасивного сприймання ставиться самостійний пошук нової інформації, уміння аналізувати і використовувати інформаційний потенціал.

Основними принципами побудови гуманістичних моделей навчання та виховання є розвиток і врахування індивідуальності студента, добір для нього роботи у відповідності з його перевагами та особливостями сприйняття навчального матеріалу, використання найширшого спектра навчальних мотивацій, почуття задоволення від навчальної діяльності (зокрема, використання принципу цікавості і наочності матеріалу, що сприймається), створення сприятливого для творчості та навчання соціально-психологічного клімату, організаційної культури.

Як наслідок, інтерактивні та інформаційні методи навчання стають не лише доцільними, але й необхідними. Метою інформаційних технологій навчання є підготовка студентів до повноцінного життя та діяльності в умовах інформаційного суспільства. Інтерактивне навчання –  це навчання, яке засноване на процесі міжособистісного діалогу студентів і викладача  з метою виконання пізнавальних завдань.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 13 320