XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Інноваційний зміст навчання – це не просто слова!!!

18:32, 14-03-2018

Останнім часом сучасна вища освіта під впливом інформаційного буму та науково-технічного прогресу перебуває у стані неперервного організаційного реформування та переосмислення усталених психолого-педагогічних цінностей. Необхідність докорінної зміни вітчизняних освітніх процесів ще тільки починає усвідомлюватися. У той же час реальні психологічні процеси у житті нинішніх поколінь, особливо молоді, яка стоїть на порозі самостійного професійного життя, свідчать про те, що освіта серйозно відстає від потреб життя.

Традиційно навчальний процес зорієнтований на отримання, в кращому випадку, на творче засвоєння знань. При цьому освіта формує майбутніх фахівців як «репродуктологів» готових знань. Відтак молоді спеціалісти, у своїй більшості, не вміють працювати творчо і самостійно, особливо в умовах сучасного ринку праці, коли знання потребують швидкого оновлення.

Іншим є підхід до навчання в Державному університеті телекомунікацій. За дорученням ректора Університету – заслуженого працівника освіти, доктора технічних наук, професора В.Б. Толубка було розроблено інноваційний зміст навчання у вузі, покликаний надавати студентам теоретичні знання та практичні вміння та навики, актуальні та необхідні для сучасного ринку праці.

Так, теоретична підготовка повинна здійснюватися на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній – партнерів кафедри (у даному випадку, кафедри документознавства та інформаційної діяльності).

Якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а й практично з використанням навчально-матеріальної бази, створеної на обладнанні останнього покоління; сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів та програмного забезпечення.

Кафедра зобов’язана укласти угоди з компаніями, що є потенційними замовниками випускників за спеціальністю (спеціалізацією) підготовки кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів повинна проводитися на підставі компетенцій партнерів-роботодавців, з якими кафедрою укладені угоди про співпрацю.

У межах навчального процесу з усіх спеціальностей (спеціалізацій) видавати сертифікати компаній – партнерів кафедри.

Крім цього,

Перше – підготовка зі спеціальності (спеціалізації) починається не з третього, а з першого курсу

Друге – на першому курсі для студентів усіх спеціальностей (спеціалізацій) викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою дисципліни є навчання студента Державного університету телекомунікацій налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети, у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Третє – для всіх спеціальностей (спеціалізацій) повинні викладатися дисципліни:

  • на 1 курсі – «Групова динаміка та комунікації»;
  • на 2 курсі – «Ділові комунікації»;
  • на 4 курсі – «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді та з командою; уміти відкрити та вести власний бізнес; знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту відповідати сучасним ринковим вимогам та запитам розвитку суспільства.

Четверте – посилити вивчення англійської мови протягом усіх років навчання в Університеті (стосується студентів усіх спеціальностей (спеціалізацій)):

  • на 1–2 курсі – 3 заняття на тиждень;
  • на 3–5 курсах – з усіх дисциплін, що викладаються кафедрами 20% занять повинні проводитись англійською мовою. Це забезпечить можливість нашому студенту вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2.

Пяте – 50% занять навчального процесу складають практичні.

Шосте – з тем кожної дисципліни повинні обов’язково проводитися лекція (теоретична складова), практичні заняття та, при можливості, лабораторні заняття (практична складова навчання).

Сьоме – з кожної теми занять лектор у кінці лекції повинен надати перелік питань для самостійного опрацювання.

Восьме – для забезпечення якості проведення практичних занять на кожній кафедрі повинна бути створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній – партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Дев’яте – при підготовці бакалавра розподіл годин навчального плану здійснювати з розрахунку: 25% – дисципліни загальної підготовки, 75% – дисципліни професійної підготовки за спеціальністю.

Десяте – на кафедрах, які проводять підготовку за спеціалізацією: 25% – дисципліни загальної підготовки; дисципліни професійної підготовки: 37,5% – за спеціальністю, 37,5% – за спеціалізацією.

Одинадцяте – вивчення дисциплін загальної підготовки здійснювати з 1-го по 8-ий семестр з метою повноцінного забезпечення оволодіння студентами професійними знаннями протягом всього терміну підготовки бакалавра.

Дванадцяте – практику студентів організовувати та проводити в компаніях – партнерах кафедри.

У результаті здійснення інноваційного змісту навчання випускник Державного університету телекомунікацій повинен володіти теоретичними знаннями виконання вимог компетенцій роботодавців і практичними уміннями та навиками щодо їх здійснення.

Реалізація цієї концептуально нової освітньої моделі забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 5 529