XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Чому «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю»: думки студентів

10:10, 25-11-2018

За ініціативи завідувача кафедри документознавства та інформаційної діяльності, канд. філос. наук, доц. С.М. Петькун було проведене опитування на тему «Мій фах – моє майбутнє» серед студентів ІІ-ІІІ курсів освітньої програми «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», які аргументували вибір зазначеної спеціальності та окреслили свої подальші перспективи.

Думки були різні й багато, але зводилися вони приблизно до наступного:

  • в епоху глобалізації світ перенасичений великою кількістю інформації, яку доводиться фільтрувати і вибирати найважливішу – або ти отримуєш знання поверхово, або починаєш заглиблюватися і вивчати більш предметно; вибір залежить тільки від тебе, а спеціальність «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю» дає можливість вибирати, ким хочеш бути – аналітиком, піарником, журналістом, рекламним креатором, спічрайтером, референтом, прес-секретарем тощо;
  • тотальна затребуваність на ринку праці за вище зазначеними спеціальностями та достойна оплата вашої роботи;
  • ця спеціальність дає багато корисних знань та умінь в багатьох галузях: менеджмент, маркетинг, документні та соціальні комунікації, мас-медіа, зв’язки з громадськістю, блогінг…
  • тут вчать працювати в команді, що є сьогодні необхідною умовою вдалого кар’єрного зростання; вчать адекватно та аналітично дивитися на речі й розуміти реальність, в якій ми живемо, що дуже важливо аби встигати за швидким темпом сучасного життя;
  • навчання за спеціальністю дає можливість отримати фундаментальні знання з низки дисциплін соціогуманітарного циклу, які можна застосовувати у різних життєвих сферах;
  • студенти мають можливість дізнаватись від викладачів кафедри документознавства та інформаційної діяльності про інформаційні технології в управлінській діяльність в умовах сучасного інформаційного суспільства, а також як застосовувати отриманні знання на практиці;
  • зрештою, обраний фах допомагає не губитися в насиченому інформаційному потоці, відстежувати нові тренди і не випадати з інформаційного поляJ; дозволяє повірити у власний потенціал!!!

І ще одна важлива істина, уже від викладачів кафедри документознавства та інформаційної діяльності: ваша успішність, після отримання диплому за спеціалізацією «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», в першу чергу, залежить від вашого бажання постійно вчитись, розвиватись і вдосконалювати свої знання!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 5 378