Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Інформаційні аналітики та фахівці зі зв’язків з громадськістю завжди лідери

Як і в школі , у закладах вищої освіти студентське самоврядування посідає вагоме місце в навчально-виховному процесі. Це право студентської громади самостійно вирішувати питання життя студентів у межах чинного законодавства та Статуту навчального закладу. Основними завданнями органів студентського самоврядування в Державному університеті телекомунікацій є сприяння навчальній, науковій і творчій діяльності студентів, створенню відповідних умов для проживання й відпочинку; стимулювання діяльності студентських гуртків, товариств, об’єднань.

Участь у роботі студентського самоврядування – це той щасливий період, коли плани амбітні, а мрії сміливі, це можливість для особистості взяти на себе функції лідера, культивується позиція, за якої молода людина стає господарем власних дій.

Лідерство разом з інноваційним змістом навчання за освітньою програмою "Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю" формує конкурентоспроможного спеціаліста, здатного обіймати керівні посади, брати на себе відповідальність, прогнозувати наслідки своїх рішень.

Анастасія Лазоренко 17-річною дівчиною кілька років назад приїхала з Черкащини на навчання до Києва. Без вагань обрала Державний університет телекомунікацій і стала студенткою першого курсу спеціалізації "Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю". Перший рік, як і для всіх, був складним: адаптація до великого міста, нових викладачів, уміння установити дружні стосунки з одногрупниками, дотримуватися правил проживання в гуртожитку. Але вже на першому курсі Настя зацікавилася студентським самоврядуванням, брала участь в організації культурно-виховних заходів. На загальних зборах студентів Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Анастасію Лазоренко, студентку другого курсу, обрали Головою студентської ради Інституту. З тих пір увесь вільний від навчання час дівчина присвячує роботі студентської громади.

Зараз Анастасія Лазоренко - студентка третього курсу Державного університету телекомунікацій. Нещодавно на студентських зборах її одноголосно обрано головою студентської ради Університету. Це не тільки почесна, а й відповідальна місія.

Анастасіє, від імені професорсько-викладацького складу кафедри документознавства та інформаційної діяльності, студентів цієї кафедри вітаємо тебе з перемогою в конкурсі та призначенням на посаду голови студентської ради Університету! Здоров’я тобі, мудрості, професійних звершень. Будь завжди толерантною, стриманою, щирою подругою та просто хорошою людиною.

Оцініть новину:
15

Читайте також

Робоче місце - це зона простору, оснащена необхідним обладнанням, де відбувається трудова діяльність одного працівника або групи працівників Раціон..
Сьогодні сучаснімережі цифрового радіозв’язку в Україні характеризуються стрімким розвитком і впровадженням інноваційних телекомунікаційних техн..
Студенти 4-го курсу Навчально-наукового інституту захисту інформації в рамках інноваційного змісту навчання відвідали навчальні класи, екрановане прим..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.


Переглядів: 639
^