XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Інформаційні аналітики та фахівці зі зв’язків з громадськістю завжди лідери

14:19, 09-06-2019

Як і в школі , у закладах вищої освіти студентське самоврядування посідає вагоме місце в навчально-виховному процесі. Це право студентської громади самостійно вирішувати питання життя студентів у межах чинного законодавства та Статуту навчального закладу. Основними завданнями органів студентського самоврядування в Державному університеті телекомунікацій є сприяння навчальній, науковій і творчій діяльності студентів, створенню відповідних умов для проживання й відпочинку; стимулювання діяльності студентських гуртків, товариств, об’єднань.

Участь у роботі студентського самоврядування – це той щасливий період, коли плани амбітні, а мрії сміливі, це можливість для особистості взяти на себе функції лідера, культивується позиція, за якої молода людина стає господарем власних дій.

Лідерство разом з інноваційним змістом навчання за освітньою програмою "Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю" формує конкурентоспроможного спеціаліста, здатного обіймати керівні посади, брати на себе відповідальність, прогнозувати наслідки своїх рішень.

Анастасія Лазоренко 17-річною дівчиною кілька років назад приїхала з Черкащини на навчання до Києва. Без вагань обрала Державний університет телекомунікацій і стала студенткою першого курсу спеціалізації "Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю". Перший рік, як і для всіх, був складним: адаптація до великого міста, нових викладачів, уміння установити дружні стосунки з одногрупниками, дотримуватися правил проживання в гуртожитку. Але вже на першому курсі Настя зацікавилася студентським самоврядуванням, брала участь в організації культурно-виховних заходів. На загальних зборах студентів Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Анастасію Лазоренко, студентку другого курсу, обрали Головою студентської ради Інституту. З тих пір увесь вільний від навчання час дівчина присвячує роботі студентської громади.

Зараз Анастасія Лазоренко - студентка третього курсу Державного університету телекомунікацій. Нещодавно на студентських зборах її одноголосно обрано головою студентської ради Університету. Це не тільки почесна, а й відповідальна місія.

Анастасіє, від імені професорсько-викладацького складу кафедри документознавства та інформаційної діяльності, студентів цієї кафедри вітаємо тебе з перемогою в конкурсі та призначенням на посаду голови студентської ради Університету! Здоров’я тобі, мудрості, професійних звершень. Будь завжди толерантною, стриманою, щирою подругою та просто хорошою людиною.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 3 934