XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Переконуй, впливай, захищайся та навчайся!

08:28, 27-11-2020

Дистанційне навчання вимагає більше зусиль від учасників навчального процесу, але разом з тим створює умови для гнучкого графіка роботи. Можна знайти час на самовдосконалення та занурення у світ навчальних курсів. Найбільш ефективно це відбувається на одинці з «розумною» книгою. Варто запропонувати студентам, що навчаються за освітніми програмами «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», «Документознавство та інформаційна діяльність», «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» на кафедрі документознавства та інформаційної діяльності, деякі кращі книжки з навчальних дисциплін.

Розповімо про три мотиваційні дослідження, які урізноманітнять навчання, поглиблять знання, зарядять енергією та підвищать особистісний потенціал.

Це світові бестселери відомого соціального психолога Роберта Чалдини, почесного професора психології та маркетингу Університету штату Арізона, члена НАН США. Його новаторські дослідження були відзначені в найпрестижніших наукових журналах, а також на телебаченні, радіо, у діловій і національній пресі в усьому світі. У сфері впливу й переконання книги Р. Чалдини найбільш цитовані, уже 30 років знаходяться в списках бестселерів і мають найвищий рейтинг серед бізнес-книжок на Амаzon із моменту заснування ресурсу.

Це передусім книга Р. Чалдини «Психологія впливу», яка витримала в США п'ять видань, має тираж понад півтора мільйони та дослідження «Психологія переконання. Важливі дрібниці, що гарантують успіх», яке стало результатом тридцятирічної праці класика. Використовуючи поєднання серйозного наукового дослідження й доступність викладу своїх ідей, автор відкриває секрет ефективного переконання: важливо не те, що саме ви говорите, а момент перед висловленням основної думки. Головне - переорієнтувати увагу аудиторії перед відповідною дією. Автор ілюструє, як вдале перемикання уваги приводить до успішного попереднього стану, після чого цільова аудиторія готова сказати «так».

Також пропонуємо книгу Кріс Восса «Переговори без компромісів. Веди переговори так, немов від них залежить твоє життя». Техніки з переговорів, які описані у книзі, народилися з поразок ФБР, коли в екстремальних ситуаціях традиційні методики не працювали. Автор розглядає 9 принципів дій, які навчать вас домагатися свого.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність

Бакалавр з цього фаху підготовлений до роботи в інформаційних, аналітичних, архівних, адміністративних, кадрових підрозділах і службах, службах діловодства підприємств, організацій, установ, фірм різного профілю та форм власності, а також в органах державного управління усіх рівнів. Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності за умов набуття відповідних знань і практичних вмінь може адаптуватись до таких суміжних напрямів діяльності, як маркетингова, рекламна, зв’язки з громадськістю, обліково-контрольна та ін.

Переглядів: 3 261