XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Шоста Всеукраїнська конференція молодих вчених з математики і фізики

08:54, 28-04-2017

Шоста Всеукраїнська конференція молодих

вчених з математики і фізики

на базі Національного університету "Києво-Могилянська академія"

Викладачі  кафедри вищої математики активно приймають участь в конференціях, що проходять на базі інших університетів з метою розширення своїх наукових інтересів та представлення результатів своїх досліджень.

Зокрема,  21-22 квітня 2017 р. на базі Національного університету "Києво-Могилянська академія" пройшла Шоста Всеукраїнська конференція молодих вчених з математики і фізики в якій взяли учать такі викладачі кафедри: О.В. Свинчук, І.В. Замрій та Н.А. Василенко.

Напрями роботи конференції:

  • Секція 1. Математичний аналіз, теорії ймовірностей, диференціальні рівняння (керівник - О.І. Клесов).
  • Секція 2. Метрична теорія чисел, геометрія, фрактальний аналіз (керівник - М.В. Працьовитий).
  • Секція 3. Алгебра,  дискретна математика, теорія алгоритмів,  інформатика  (Керівник - Б.В. Олійник).
  • Секція 4. Фізика та математична фізика (керівники - С.Д. Івасишен та М.І.Шут).
  • Секція 5. Методика навчання математики і фізики (керівники - Н.О. Вірченко та В.Д. Сиротюк).
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 036