XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо старшого викладача КВМ Свинчук О. В. з успішним захистом кандидатської дисертації

10:13, 12-09-2018

11 вересня 2018 року в Інституті математики НАН України відбувся успішний захист дисертації викладача кафедри вищої математики Свинчук Ольги Василівни на здобуття наукового ступеня кандидата фізико-математичних наук.

Тема дисертації: «Сингулярнi немонотоннi функції канторiвського типу та їх фрактальнi властивостi».

Науковий керівник: доктор фiзико-математичних наук, професор, академiк НАН України Самойленко Анатолiй Михайлович, директор, завiдувач вiддiлу диференцiальних рiвнянь та теорiї коливань Iнституту математики НАН України.

На захисті був присутній завідувач кафедри вищої математики Навчально-наукового інституту гуманітарних та природничих дисциплін Державного університету телекомунікацій доктор технічних наук, професор Барабаш Олег Володимирович та співробітники кафедри.

Колектив кафедри бажає успіхів Свинчук О. В. у подальшій науково-педагогічній діяльності! А всім іншим викладачам – не зупинятися на досягнутому!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 505