XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Навчальний посібник «Вища математика. Частина 2: Інтегральне числення функцій однієї та багатьох змінних»

15:41, 18-11-2019

Згідно з інноваційним змістом навчання і покращенням якості проведення лекційних та практичних занять, а також для самостійного опрацювання студентами матеріалу, кафедрою вищої математики у цьому навчальному році було здійснено оновлення навчально-матеріальної бази. Науково-педагогічним колективом нашої кафедри було опубліковано навчальний посібник «Вища математика. Частина 2: Інтегральне числення функцій однієї та багатьох змінних»

 
 

Навчальний посібник відповідає програмі дисципліни «Вища математика» з розділів «Інтегральне числення функцій однієї змінної» та «Інтегральне числення функцій багатьох змінних» Державного університету телекомунікацій. У посібнику розглядаються теми з чотирьох напрямів: «Невизначений інтеграл», «Визначений інтеграл», «Кратні інтеграли», «Криволінійні і поверхневі інтеграли».

Посібник містить стислі основні теоретичні положення, методичні рекомендації для розв’язання задач, питання та завдання з відповідями для самоперевірки, задачі підвищеної складності, розрахункові індивідуальні роботи та зразки їх виконання, а також типові контрольні роботи з кожної теми.

Посібник розрахований для студентів вищих технічних навчальних закладів всіх форм навчання (денної, заочної та дистанційної).

Посилання на першу частину наукового посібник: «Вища математика. Частина 1. Лінійна алгебра та аналітична геометрія. Диференціальне числення функції однієї та багатьох змінних»

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 541