XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Оnline олімпіада з математики

13:51, 16-04-2021

Запрошуємо до участі в олімпіаді з математики всіх студентів першого курсу Державного університету телекомунікацій.

Олімпіада відбудеться  21 квітня 2021 року о 15:30.

Посилання для підключення до олімпіади:

https://us04web.zoom.us/j/6621454820?pwd=QjdDUWdoOTA0WGgzKzhlWWJHeW9xZz09

Ідентифікатор конференції: 662 145 4820

Код доступу: 105938

 

Попередня реєстрація не потрібна.

Олімпіада розпочнеться о 15:30 год.

Форма проведення: online.

Тип завдань: з обмеженим часом і відкритою формою відповіді.

 

Результати олімпіади будуть оголошені 28 квітня 2021 о 15:30 год за посиланням:

https://us04web.zoom.us/j/6621454820?pwd=QjdDUWdoOTA0WGgzKzhlWWJHeW9xZz09

Ідентифікатор конференції: 662 145 4820

Код доступу: 105938

та розміщені на сайті новин кафедри вищої математики. 

Бажаємо творчих успіхів та гарних результатів!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 909