XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Участь у Міжнародній науково-практичній конференції „Інноваційні механізми та важелі забезпечення ефективності функціонування підприємств”

13:53, 26-05-2015

Завідувач кафедри Управління інноваційною діяльністю, доктор економічних наук, професор Гудзь Олена Євгенівна 22 – 24 квітня 2015 року прийняла участь у Міжнародній науково-практичній конференції „Інноваційні механізми та важелі забезпечення ефективності функціонування підприємств”, яку організувало Міністерство освіти і науки України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Чернівецька обласна державна адміністрація, Чернівецький торговельно-економічний університет, Сучавський університет ім. Штефана чел Маре (Румунія), Лодзинський університет (Польща), Білоруський економічний університет (Білорусь) у м. Чернівці. Одне із пленарних засідань проведено у Сучавському університеті ім.Штефана чел Маре (Румунія) за участю іноземних колег. Участь у вказаному міжнародному науковому заході професора О.Є. Гудзь сприяє розширенню наукових міжнародних зв’язків, підвищенню кваліфікації та популяризації нашого університету.

Тези доповіді проф. Гудзь О.Є. за темою „Стратегічні напрями активізації інноваційних процесів” додаються.

Фотографії

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 132