XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Службова нарада колективу кафедри управління інноваційною діяльністю

16:04, 18-06-2015

17 червня 2015 року відбулося засідання кафедри управління інноваційною діяльністю. На засіданні були присутні Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Якубенко І.М., Хоржан О.О.

Були розглянуті наступні питання:

1. Удосконалення навчально-методичного забезпечення дисциплін кафедри на основі компетентнісного підходу у відповідності до вимог МОН України (доповідає О. Є. Гудзь).

2. Розширення сфери застосування інформаційно-комунікаційних технологій за рахунок створення електронних навчальних матеріалів, презентацій, тестів тощо. (доповідає О.В. Апарова)

3. Про посилення проведення профорієнтаційної роботи науково-педагогічними працівниками кафедри щодо магістерської програми зі спеціальності 8.18010012 Управління інноваційною діяльністю кафедри (доповідають виконавці: Гудзь О.Є., Апарова О.В., Глушенкова А.А., Анахова О.В., Сазонова С.В., Хоржан О.О.).

4. Поповнення електронної бібліотеки кафедри сучасними навчальними матеріалами. (доповідає Глушенкова А.А.)

5. Організація та участь в науково-методичних конференціях викладачів. (доповідає О. Є. Гудзь).

6. Результати екзаменаційної сесії за дисциплінами, закріпленими за кафедрою (повідомлення викладачів).

7. Звіти викладачів кафедри по навчальній та методичній роботі у 2014-2015 н.р. (повідомлення викладачів).

8. Різне.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 697
Додатковий набір до магістратури
Строки прийому заяв та документів додаткового конкурсного відбору для здобуття вищої освіти ступеня
Дізнатись більше