XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Звернення завідувача кафедри управління інноваційною діяльністю до студентів та абітурієнтів

12:50, 25-06-2015

Нині багатство генерується за допомогою інновацій

ІТ-гуру Кевін Келлі

Шановні бакалаври, магістри та спеціалісти!

Нині перед Вами стоїть вибір: який шлях обрати? Ви маєте різноманітні уподобання, але у всіх у Вас одна мета – здобути освіту, яка забезпечить Вам реалізацію Ваших мрій та гідну якість життя Вашої родини навіть в умовах кризових деформацій економічного простору сьогодення!

Для ефективної реалізації своїх можливостей підприємства мають переходити від поодинокого освоєння нововведень до комплексного процесу щодо генерування та провайдингу інновацій.

Водночас, слід акцентувати, що високі місця у світових рейтингах конкурентоспроможності займають лише ті підприємства, видатні здобутки яких обумовленні залученням саме інноваційного чинника, це лідери світового бізнесу: Apple, Google, Nokia, Sony, Microsoft, Yahoo!

«Інновації» — це ідеї та пропозиції, що можуть стати основою створення нових видів продукції чи значно поліпшити споживчі характеристики наявних товарів, створення нових процесів, послуг, чи будь-чого, що може покращити «якість життя» людства.

Інноваційність - це найважливіша цінність і головна запорука конкурентоспроможності, а управління інноваційною діяльністю є невід'ємною частиною управління підприємства в цілому. Кожна твоя ідея – щабель на сходах в майбутнє.

В Україні все більше поширюється нова професія R&D-менеджер. Переважно R&D-менеджери молоді, гарно заробляють і відіграють важливу роль в компанії. Чим  же займаються ці спеціалісти і які кар’єрні перспективи вони мають?

R&D-менеджери (від англ. Research&Developmet) - це «порушники спокою» всередині корпорацій. Саме вони розробляють стратегії технологічного розвитку компанії, шукають перспективні розробки і проводять модернізацію виробництва. Зазвичай їм доводиться вирішувати нестандартні для галузі завдання і освоювати нові напрями. І все це одночасно і в найкоротші терміни. Залежно від галузі, посада R&D-менеджера може називатися «начальник відділу інновацій та розвитку», «директор зі стратегії та розвитку бізнесу», «менеджер з маркетингу інновацій», «менеджер продукту» тощо. Більшість R&D-менеджерів відносяться до категорії топ-менеджерів і мають відповідний рівень доходів.

Нині R&D директори - в абсолютній більшості випускники технічних вузів, які виросли до топової посади з позиції рядового фахівця всередині компанії. Більшість з них мають базову технічну або природничо-наукову освіту. На підґрунті добротної технічної освіти фахівець може в процесі навчання оволодіти методами розробки стратегій та оцінки економічної ефективності, отримати необхідні знання з управління інноваційними проектами для того, щоб мати змогу застосувати ці знання для розвитку своєї компанії та стрімко підніматися по кар’єрним щаблям.

Магістерська програма зі спеціальності 8.18010012  «Управління інноваційною діяльністю» для тих хто прагне постійно розвиватися, для тих, хто любить ризик і тверезий розрахунок, для тих, хто бажає отримувати нестримне задоволення від втілення у життя яскравих новітніх проектів та спостерігати за стрімким розвитком свого підприємства

Місія нашої програми: підготовка професіоналів-управлінців в галузі інноваційної діяльності, які володіють креативним мисленням, компетентні в питаннях системного аналізу і фінансового забезпечення підприємства, можуть прогнозувати та оцінювати інноваційні ризики.

Відомо, що ІТ-технології – це галузь, яка найбільш динамічно розвивається в Україні та світі. Ріст доходів в цій галузі в Україні за 2013 рік склав понад 80%.

Ми дамо серйозну базу знань для успішного здійснення інноваційного менеджменту в різних сферах діяльності. Випускники програми отримують диплом магістра державного зразка за спеціальністю з присвоєнням кваліфікації "Магістр з управління інноваційною діяльністю".

Переваги програми: орієнтація на активну діяльність випускників у сфері інновацій, формування компетенцій в управлінні інноваційним розвитком підприємства та набуття навичок впровадження інновацій відповідно до міжнародних стандартів.

Наші слухачі вивчатимуть ексклюзивний блок дисциплін, колектив кафедри основну увагу приділяє розвитку та вдосконалення практичної складової у змісті навчання, після успішного опанування якої слухачі отримають сертифікати, що значно підвищить їх фаховий рейтинг під час працевлаштування. В найближчій перспективі освітньої діяльності кафедри передбачено відкриття реальних можливостей виходу наших слухачів на інноваційний ринок телекомунікацій.

Проклади шлях, яким піде весь світ!

Чекаємо на вас, наші майбутні магістри!

З найкращими побажаннями успіхів,
Завідувач кафедри УІД,
Д.е.н., професор
О.Є. ГУДЗЬ

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 568