XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

ITIF: Оцінка впливу країн на глобальні інновації

10:24, 25-03-2016

На сьогодні інновації мають важливе значення для економічного зростання і соціального прогресу в усьому світі. ITIF (Innovation Technology & Innovation Foundation) опублікували звіт «Сприяючі та перешкоджаючі: Оцінка впливу країн на глобальні інновації», в якому дається оцінка 56 країн, вклад яких в світову економіку становить 90%, по 27 факторам, що відображають яким чином економічна та торговельна політики цих країн сприяють або ж перешкоджають світовим інноваціям.

У звіті відзначається, що країнами, які роблять найбільший вклад (у розрахунку на душу населення) у розвиток глобальних інновацій є Фінляндія, Швеція та Великобританія. На противагу цьому Індія, Індонезія та Аргентина отримали в цілому найнижчу оцінку. Політика таких країн як Сінгапур, Корея та Фінляндія визнана найбільш сприятливою для розвитку інновацій. В той же час Індія, Китай і Таїланд провадять політику, яка перешкоджає глобальним інноваціям. США, політика яких в цілому створює мало перешкод для розвитку інновацій, займають 10-е місце в загальному заліку, оскільки поки що не дотягують до інших країн в плані сприяння глобальним інноваціям. Китай займає 44-е місце головним чином через активну політику перешкоджання розвитку світовим інноваціям. Україна займає 52 позицію.

У звіті також відмічається сильна кореляція між рівнем інноваційного успіху країни і її вкладом в глобальний інноваційний процес, а це в свою чергу означає, що якщо політика країни позитивно впливає на розвиток інновацій всередині країни, це сприяє розвитку інновацій у всьому світі.

Автори доповіді роблять висновок, що для того, щоб максимізувати глобальний інноваційний потенціал, необхідно розробити більш ефективні механізми для заохочення країн до провадження більш активної сприяючої інноваціям політики і зменшення впливу перешкоджаючої.

Джерело: https://itif.org/publications/2016/01/20/contributors-and-detractors-ranking-countries’-impact-global-inn

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 989