XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо з успішним захистом кандидатської дисертаці!

09:58, 01-06-2016

Вітаємо з успішним захистом кандидатської дисертації аспіранта кафедри маркетингу Кондрашова Олексія Андрійовича!!!

31 травня 2016 року об 11.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради К 26.861.03 при Державному університеті телекомунікацій відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. - «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» аспіранта кафедри маркетингу Кондрашова Олексія Андрійовича на тему: «Організація контролю процесу прийняття управлінських рішень на підприємстві» (науковий керівник – д.е.н., проф. Виноградова О.В.).

Бажаємо Олексію Андрійовичу успішного втілення всіх задумів, наснаги в професійному зростанні, подальших успіхів і досягнень! Яскравих, щасливих моментів у житті, оптимізму і благополуччя!

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 500