XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Новини профорієнтації: КУРС НА МАРКЕТИНГ!

13:13, 10-10-2016

У жовтні почалася робота професорсько-викладацького складу та співробітників ДУТ  з профорієнтації молоді. Викладачі кафедри маркетингу під час відвідування спеціалізованої школи № 159 розповіли учням про здобутки нашого університету, плідну співпрацю з провідними компаніями сфери телекомунікацій, практико орієнтоване навчання, яскраве студентське життя.

Звичайно, велика увага приділялася розповіді про навчально-наукову діяльність ННІ менеджменту і підприємництва, про спеціальності та спеціалізації, що є на випускових кафедрах, які входять до складу інституту.

Багато цікавого учні дізналися про різноманітний світ маркетингу, особливості навчання та працевлаштування. Було приємно бачити іскорки небайдужості у очах дітей, відповідати на  конкретні питання щодо наявності військової кафедри, переліку дисциплін для навчання, особливостей студентського життя тощо.

Крім зворотного зв’язку за результатами анкет, деякі учні висловили бажання прийти на День відкритих дверей, на майбутній День маркетолога, відвідати заняття викладачів кафедри.

Особисто хотілося б виразити вдячність заступнику директора школи з навчально-виховної роботи,  Козіній Ярославй Миколаївні, за теплий прийом, організацію зустрічей з учнями школи.

Фотографії

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 968