XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Службова нарада колективу кафедри управління інноваційною діяльністю

14:19, 27-11-2014

26 листопада 2014 р. відбулося засідання кафедри управління інноваційною діяльністю.

На засіданні були присутні науково-педагогічні працівники кафедри та представники навчально-методичного відділу. Були розглянуті наступні питання:

1. Про персональні результати профорієнтаційної роботи науково-педагогічних працівників кафедри (доповідає Апарова О.В., Глушенкова А.А.).

2. Про виконання плану та покращення якості змістового наповнення навчально-методичної роботи за минулий тиждень (повідомлення викладачів).

3. Про стан кураторської роботи (доповідає Глушенкова А.А.,     Сазонова С.В.).

4. Обговорення методичних рекомендацій по практичному застосуванню рейтингової системи оцінювання успішності студентів на кафедрі управління інноваційною діяльністю (доповідає Глушенкова А.А.).

5. Про розробку наочних матеріалів та стендів для спеціалізованого кабінету кафедри (доповідає Гудзь О.Є.).

6. Різне.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 21 002