Державний Університет Телекомунікацій

Презентація алгоритму застосування рейтингової системи оцінювання успішності студентів

27 листопада на службовій нараді Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва доцент кафедри управління інноваційною діяльністю Глушенкова А.А. провела презентацію розробленого на кафедрі алгоритму практичного застосування рейтингової системи оцінювання успішності студентів. Презентований алгоритм спирається на методичні рекомендації, розроблені навчально-методичним відділом університету, та містить детальні конкретні кроки по практичному застосуванню рейтингової системи оцінювання успішності студентів з дисциплін, контролем з яких передбачено залік (диференційований залік) та іспит. Більшість запропонованих кроків підкріплена прикладами. Крім того, доповідач продемонструвала роботу з електронними відомостями, які автоматизують процес підрахунку рейтингових балів та вивільняють час викладача для творчої роботи.

Дирекція інституту, в особі директора к.п.н., доц. Дзюби В.М. та заступника директора к.т.н., доц. Вальчук Т.Л., підтримала використання даного алгоритму. Планується проведення його презентації для всього колективу інституту.

Оцініть новину:
3
0

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 12 307
^