XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відбулося засідання наукового гуртка «IT-маркетолог»

11:24, 24-10-2016

21 жовтня 2016 року на кафедрі маркетингу відбулося перше  засідання студентського наукового гуртка «ІТ - маркетолог» у новому навчальному році. 

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також наукового студентського активу.

У ході засідання особливу увагу було приділено перспективним напрямкам науково-дослідної роботи гуртка «ІТ - маркетолог»  та затвердженню плану роботи гуртка на 2016-2017 н.р.

Перспективні напрями наукового гуртка визначалися, виходячи із сучасних проблем формування ринку товарів (послуг) в Україні. НДР зорієнтовано на вивчення тенденцій розвитку в умовах кризи ринків промислової продукції, освітніх послуг, консалтингових послуг та рекламних посередників. Передбачено вивчення маркетингової поведінки споживачів в сфері діяльності споживчої кооперації України. Також у планах роботи гуртка - розробки комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств та компаній, маркетингової стратегії просування товарів та послуг на відповідних ринках.

Результати досліджень гуртка «ІТ - маркетолог» передбачено впроваджувати  у навчальний процес і практичну діяльність підприємств та організацій.

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 233