XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

СВІТ МАРКЕТИНГУ: 15 цікавих фактів про рекламу

17:31, 11-11-2016

 

 

 

1. У бразильському місті Сан-Паулу повністю відсутня зовнішня реклама. Рішення позбавитися від банерів і вивісок було прийнято мером міста ще в 2007 році в рамках програми по боротьбі із забрудненням міста.

2. Найдорожча в світі реклама була створена компанією Chanel і обійшлася їй в 33 млн доларів, з яких 3 млн доларів отримала Ніколь Кідман, яка зіграла роль в цьому відеоролику.

3. Фармацевтичні компанії витрачають на маркетинг і рекламу в 2 рази більше коштів, ніж на проведення досліджень. 24 % прибутку від продажу йде на просування товарів і лише 13 % — на дослідження.

4. При створенні реклами будь-яких наручного годинника стрілки завжди встановлюють на 10 годин 10 хвилин або на 8 годин 20 хвилин. В першу чергу це робиться для того, щоб стрілки не закривали назва бренду. Крім цього, таке розташування стрілок зовні нагадує посмішку, тим самим налаштовуючи людей на позитивний лад.

5. Найчисленніша група рекламістів — маркетери, які просувають продукцію харчової промисловості.

6. Перший рекламний білборд був створений в Америці в 1900 році. Тоді ж американці вирішили розміщувати білборди вздовж автомагістралей та центральних вулиць.

7. 30-секундний рекламний ролик, показаний під час трансляції фінальної гри за звання чемпіона НФЛ Сполучених Штатів Super Bowl, коштував 3 млн доларів.

8. Діти-актори, які знімаються в рекламі товарів для дітей, зазвичай старше своєї цільової аудиторії. Рекламісти навмисно знімають більш дорослих дітей, щоб вони виступали в ролі зразків для наслідування для більш маленьких діточок.

9. Першою рекламою в письмовому вигляді вважають єгипетський папірус, що зберігається в Лондоні. Текст, зроблений на папірусі, повідомляє про продаж раба.

10. Вихід рекламного ролика компанії Dove «Еволюція краси» став першою вірусної сенсацією в історії сучасної реклами — тільки за одну ніч більше мільйона користувачів переглянули відео-ролик, що викриває закулісне життя фешн-індустрії.

11. Найдавнішу рекламу, висічену на кам'яному стовпі, вдалося знайти на руїнах давньоєгипетського міста Мемфіс. «Тут живу я, Мінос з острова Кіпр, з ласки богів наділений здатністю тлумачити сни за вельми помірну плату», — так виглядає напис, створена за 500 років до н. е.

12. Перший рекламний банер розміром 468 на 60 пікселів з'явився в онлайн-журналі Hotwired 27 жовтня 1994 року. Загадка саме такого розміру, який згодом став найбільш популярним розміром банерів, була гранично проста: саме стільки вільного місця залишилося на сторінці після розміщення всіх статей, і рекламу потрібно було розмістити на цьому просторі.

13. До 65 років кожна людина переглядає приблизно 2 млн рекламних відеороликів.

14. Щоб їжа в рекламі виглядала апетитніше, при зйомках використовують ненатуральну їжу. Так, наприклад, бульбашки в напоях створюють завдяки додаванню в склянку миючого засобу, розведеного водою; кубики льоду роблять їх акрилу, щоб вони не танули під час зйомок; їжу поливають спеціальним прозорим клеєм, щоб вона виглядала апетитніше.

15. Щороку компанії всього світу витрачають більше 500 млрд доларів на рекламу.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 21 380