XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Передноворічна зустріч ректора зі студентами

09:10, 28-12-2016

27 грудня 2016 року у актовому залі університету  відбулася зустріч ректора ДУТ д.т.н., професора Толубка Володимира Борисовича зі студентами – першокурсниками. Серед присутніх були і студенти спеціальності 075 – «Маркетинг».

Напередодні новорічних свят завжди підводяться підсумки. Тож не випадково саме передноворічна зустріч була присвячена досягненням нашого вузу.

А пишатися дійсно є чим: це і  вдосконалення  матеріально-технічної бази навчання; суттєве збагачення змісту навчання практико-орієнтованими дисциплінами, тренінгами, сертифікованими курсами; високопрофесійний науково-педагогічний склад, який  постійно підвищує фаховий рівень, виконує дисертаційні дослідження за профільною тематикою тощо. 

Про інноваційні освітні технології, переваги навчання саме у нашому університеті, можливості отримати сертифікати та гідно працевлаштуватися  говорили завідувачі провідних випускових кафедр університету.

Студенти ще раз відчули, що навчаються у вузі, який ділом підтверджує відповідність самим високим вимогам роботодавців!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 277