Відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й  високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне забезпечення.

То ж відповідно до стратегії розвитку спеціальності 075-Маркетинг,  6 березня 2017 року у Державному університеті телекомунікацій відбулося урочисте відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень. Цієї події чекали студенти, викладачі  і науковці кафедри маркетингу. В аудиторії 417, яка була закріплена за кафедрою маркетингу, зробили ремонт, оснастили сучасними комп’ютерами, завантажили необхідне програмне забезпечення.

Викладачі кафедри маркетингу розробили тематичні стенди для лабораторії, які поєднали у себе класичні і інноваційні концепції маркетингу, особливості маркетингу у сфері телекомунікацій, основні складові організації маркетингових досліджень та як їхній наслідок – результати дослідження впливу реклами на різні категорії споживачів.

Червону стрічку урочисто розрізав ректор Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор В.Б. Толубко. Пролунало привітання з відкриттям лабораторії.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. розповіла про основні цілі і завдання лабораторії,  зміст і перспективи маркетингових досліджень. На базі лабораторії планується реалізація практичної складової навчання студентів:

  • організація сертифікованих курсів;
  • надання навичок застосування новітніх інструментів маркетингу;
  • надання практичних вмінь проведення маркетингових досліджень
  • організація науково-дослідної, госпдоговірної роботи,
  • надання консультаційних послуг з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності.

Те як і чому ми навчаємо наших студентів є показником рівня сучасності, інноваційності навчального закладу. Як сказав відомий американський письменник Уілл Дюран- «… Освіта це трансляція цивілізації…».  Тож, достойна освіта у нашому університеті є запорукою гідного працевлаштування та кар’єрного  успіху наших  випускників,  і майбутнього нашої країни і нашої  цивілізації.


Фотографії

Оцініть новину:
12
0

Читайте також

25 травня 2017 року в 211 ауд.Державного університету телекомунікацій відбудеться семінар по інсталяції супутникових систем Інтернет-зв’язку від..
15 травня 2017 року кафедрою підприємництва, торгівлі та біржової діяльності було представлено оновлену концепцію підготовки студентів за спеціальніст..
Вам набридло слухати щодня лекції та сидіти на парах? Тоді саме для Вас ми влаштовуємо можливість відволіктися!До нас в університет завітає журналіст ..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 456
^