Відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й  високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне забезпечення.

То ж відповідно до стратегії розвитку спеціальності 075-Маркетинг,  6 березня 2017 року у Державному університеті телекомунікацій відбулося урочисте відкриття навчальної лабораторії маркетингових досліджень. Цієї події чекали студенти, викладачі  і науковці кафедри маркетингу. В аудиторії 417, яка була закріплена за кафедрою маркетингу, зробили ремонт, оснастили сучасними комп’ютерами, завантажили необхідне програмне забезпечення.

Викладачі кафедри маркетингу розробили тематичні стенди для лабораторії, які поєднали у себе класичні і інноваційні концепції маркетингу, особливості маркетингу у сфері телекомунікацій, основні складові організації маркетингових досліджень та як їхній наслідок – результати дослідження впливу реклами на різні категорії споживачів.

Червону стрічку урочисто розрізав ректор Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор В.Б. Толубко. Пролунало привітання з відкриттям лабораторії.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. розповіла про основні цілі і завдання лабораторії,  зміст і перспективи маркетингових досліджень. На базі лабораторії планується реалізація практичної складової навчання студентів:

  • організація сертифікованих курсів;
  • надання навичок застосування новітніх інструментів маркетингу;
  • надання практичних вмінь проведення маркетингових досліджень
  • організація науково-дослідної, госпдоговірної роботи,
  • надання консультаційних послуг з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності.

Те як і чому ми навчаємо наших студентів є показником рівня сучасності, інноваційності навчального закладу. Як сказав відомий американський письменник Уілл Дюран- «… Освіта це трансляція цивілізації…».  Тож, достойна освіта у нашому університеті є запорукою гідного працевлаштування та кар’єрного  успіху наших  випускників,  і майбутнього нашої країни і нашої  цивілізації.


Фотографії

Оцініть новину:
11
0

Читайте також

На кафедрі економіки підприємств і соціальних технологій пройшла Підсумкова конференція по соціологічній практиці для студентів третього курсу (керівн..
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 32-л від 17.02.2017 р. в Державному університеті телекомунікацій відкрито нову спеціальність 051 &..
3 березня викладачі кафедри маркетингу Євтушенко Н.О. та Крижко О.В. приймали участі у семінарі «ERC Cloud Roadshow: переваги хмарних технологій..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 282
^ До початку