Державний Університет Телекомунікацій

Видавнича діяльність кафедри

На кафедрі управління інноваційною діяльністю опубліковано методичні рекомендації щодо практичного застосування рейтингової системи оцінювання успішності студентів.

Методичні рекомендації розміщено в електронній бібліотеці університету та містять детальні алгоритми практичного застосування рейтингової системи оцінювання успішності студентів з дисциплін, видом контролю з яких передбачено залік, диф. залік та іспит.

Методичні рекомендації щодо практичного застосування рейтингової системи оцінювання успішності студентів [Електронний ресурс] – Укл. Глушенкова А.А. – Київ:ДУТ, 2014 – 13 с.

Режим доступу: http://www.dut.edu.ua/ua/lib/2/category/743/view/688

Оцініть новину:
4
0

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 8 941
^