XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Екскурсія студентів-маркетологів до центрального офісу «Microsoft» в Україні

10:02, 22-03-2017

21 березня викладачі кафедри маркетингу організували екскурсію для студентів 1-2 курсів спеціальності «Маркетинг» до центрального офісу «Microsoft» в Україні. Під час екскурсії відвідувачам розповіли про структуру «Microsoft Україна».  

Для майбутніх фахівців – маркетологів було важливо дізнатися, що дана компанія займається саме маркетинговою діяльністю – просуванням товарів та послуг Microsoft на український ринок. 

Студенти на власні очі побачили робочі місця інтернаціональної компанії та дізналися про найновіші програми «Office 365». Під час ознайомлення з «OneNote» майбутні маркетологи навчились впорядковувати всі свої навчальні матеріали у  особистому цифровому блокноті. Новітня розробка компанії програма «Sway», яка є альтернативою «Power Point» завдяки інтерактивним можливостям залучила студентів до креативного процесу творчості.

«Microsoft Україна» є компанією, яка швидко реагує на потреби ринку у новітніх технологіях. Тому, саме фахівці-маркетологи здатні втілити в життя цікаві стратегії та ідеї для її розвитку.

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 124