XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Екскурсія студентів-маркетологів до Vesti Media Holding: враження очами студентів

11:43, 08-04-2017

Минулого тижня студенти спеціальності «Маркетинг» разом з викладачами кафедри маркетингу відвідали - «Vesti Media Holding»  - сучасний мультимедіа Холдинг, що включає в себе друковані, радіо і Internet-ресурси.

Незабутнє яскраве враження склалося вже від початку екскурсії, тому, що сам Холдинг розташований у центрі міста на 32 поверсі Бізнес-центру «Гулівер».

Перше знайомство з діяльністю Холдингу провів кандидат економічних наук Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу, відомий фахівець у галузі медіа-маркетингу, автор багатьох публікацій та інтерв’ю за цією тематикою, Людина року-2012 у номінації «Інформаційно-діловий телеканал».

Було організовано знайомство з основними структурними підрозділами Медіа Холдінгу: Радіо Вести; Digital Decisions; Vesti-ukr.com; UBR.UA; Газета Вести. Студентам було цікаво дізнатися про неформальні організаційні підходи, що застосовуються у Холдінгу для створення творчої атмосфери, корпоративної єдності, просто гарного настрою, який позитивно впливає на результативність роботи кожного.

У процесі екскурсії представники «Vesti Media Holding» довели, що компанія ефективно реалізує поставлену місію «Допомагати людям бути в курсі подій, робити вибір, приймати рішення, бачити, чути і відчувати один одного».

Те, що визначено як цінності, які становлять ядро корпоративної культури Vesti Media Holding, є дуже важливим для студентів-маркетологів, як майбутніх фахівців, діяльність яких буде пов’язана з роботою у команді, відносинами з клієнтами, креативністю і аналітичною оцінкою подій:

  • об'єднувати (сильну медіа-команду - навколо себе, аудиторію - навколо нас);
  • аналізувати (потоки інформації, світові новинки і тренди);
  • розмовляти (з українцями 24/7 і відкриті для діалогу);
  • розвивати (виховуємо професіоналів і вчимо краще в медіа);
  • знати (думаємо, інформуємо, створюємо свій порядок денний);
  • творити (залучаючи, навчаючи, допомагаючи суспільству змінюватися на краще);
  • цінити (партнерство, ініціативу, інновації);
  • любити (свою справу, творчість наших людей);
  • вірити в Україну.

Подальше ознайомлення викладачів та студентів-маркетологів Державного університету телекомунікацій із діяльністю Холдингу пройшло у вигляді майстер класу з SEO – маркетингу, який провів керівник  одного з технічних Інтернет - підрозділів Дмитро. Було наведено корисні приклади успішного та невдалого просування сайтів, перелік засобів залучення відвідувачів на сайт, критерії успіху сайту в результатах пошуку тощо.

Організація Прес-служби Холдінгу дала можливість кожному відчути себе зіркою, організувавши інтерв’ювання  екскурсантів.  

Було приємно побачити щирість та небайдужість усіх, з ким довелося спілкуватися під час екскурсії

Під час екскурсії у «Vesti  Media Holding» ми переконалися, що ця компанія закладає надійний фундамент майбутнього нашої держави і робить ставку на молодих, креативних, небайдужих – і саме таких фахівців готують у Державному університеті телекомунікацій!

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 378