XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Наукове представництво кафедри маркетингу у Академії економічних наук України

18:49, 14-05-2017

12-13 травня 2017 р. на базі Університету державної фіскальної служби України  в м. Ірпінь відбулися чергові Загальні збори Академії економічних наук України (АЕНУ). У цих зборах приймали участь дійсний член Академії економічних наук України – завідувач кафедри маркетингу, докт.екон.наук., професор Виноградова Олена Володимирівна та член-кореспондент Академії – доцент кафедри маркетингу, канд.екон.наук., доцент Євтушенко Наталя Олександрівна.

Урочисте відкриття Загальних зборів членів АЕНУ почалося з привітання ректора університету - доктора економічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України, академіка АЕНУ - Пашко Павло Володимировича.  

Учасники зборів заслухали звіт Президента АЕНУ докт.екон.наук., професора,  академіка НАНУ – Амоші О.І. та звіти регіональних керівників Академії, обговорені перспективні напрями діяльності Академії. 

Під час проведення чергових Загальних зборів Академії економічних наук України було піднято актуальні питання формування науково обґрунтованих рекомендацій щодо шляхів виходу України з економічної та політичної кризи.

13 травня був проведений круглий стіл-дискусія «Цілі та завдання економічної науки з відродження та розвитку сучасної України». З вітальним словом до присутніх звернувся академік Національної академії наук України, доктор економічних наук, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, директор Інституту економіки промисловості НАН України - Амоша Олександр Іванович.

Під час круглого столу-дискусії відбулося активне обговорювання вченими актуальних проблем сьогодення в економічних сферах різних галузей промисловості України. Учасники зазначили за необхідне звернути увагу державної влади на катастрофічну економічну ситуацію в країні та окремих регіонах, що викликана малоефективною системою реформування та погіршенням умов до розвитку малого й середнього бізнесу.

Підсумовуючи результати роботи круглого столу, учасники підкреслили, що вчені повинні сприяти реалізації переходу від політики залучення кредитів до політики залучення інвестицій, що призведе не тільки до зростання провідних галузей вітчизняної промисловості, а й підвищить соціальний рівень працюючих.

Плідне наукове спілкування, спільні економічні проекти, обмін думками членів Академії сприяє розвитку фундаментальних та прикладних економічних наук для ефективного господарського становлення держави України шляхом консолідації інтелектуального потенціалу вчених, політиків, урядовців, керівників підприємств, фахівців народного господарства.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 952