XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Компетентністний підхід до підготовки бакалаврів з маркетингу

10:29, 18-05-2017

Необхідність постійного ретельного аналізу ринку збуту, прийняття нестандартних рішень у завоюванні споживача і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів та послуг, ведення ефективної організаційно-економічної, аналітичної та практичної діяльності в сферах маркетингової політики підприємства висуває високі запити до професійних здібностей фахівців з маркетингу.

Відповідно до  реалій сьогодення, нових вимог МОН України було поставлене завдання ректора щодо формування та реалізації концептуально нової освітньої моделі, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці, шляхом суттєвого поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, оволодіння підприємницькими навичками та комунікативними здібностями.

Саме така модель компетентністного підходу до структурно-логічної побудови навчального процесу у Державному університеті телекомунікацій, запропонована ректором, дозволяє забезпечити формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок на  рівні світових освітніх стандартів,  відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.

За цією моделлю у центрі уваги є компетентності, які мають бути закладені при побудові структурно-логічної схеми та навчального плану спеціальності, конкретизовані у вигляді переліку теоретичних знань і практичних навичок у  навчальних програмах дисциплін,  та втілені у навчальному контенті  - змісті дисциплін з орієнтацією на програмні результати навчання.

Тому, враховуючи ключові вимоги роботодавців до компетентностей фахівців з маркетингу за інформацією наших партнерів (Науково-телекомунікаційного центру «Українська академічна і дослідницька мережа» ІФКС НАН України, Економічного відділення Академії економічних наук України, ТОВ ВПП «Київспецпідйомтранс» та провідної компанії в світі маркетингу ТОВ «ДІДЖИТАЛ ДЕСІЖИНС» у складі Vesti Media Holding), представників  телекомунікаційних підприємств, вимог  Кваліфікаційного комітету Української асоціації з маркетингу, Інтернет ресурсів, побажань студентської ради ДУТ та  Компетентності, визначені проектом стандарту вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», сформовано  комплекс загальних та фахових компетентностей майбутніх маркетологів, які набуваються у результаті вивчення дисциплін навчального плану.

Враховуючи комплекс необхідних загальних та фахових компетентностей майбутніх маркетологів, побудовано Структурно-логічну схему підготовки фахівців освітнього ступеня "бакалавр" зі спеціальності 075 - «Маркетинг». Зважаючи на вимоги МОН України було розподілено кредити за циклами дисциплін в освітньо-професійній  програмі як обов'язкової частини, так і вільним вибором студента  і на цій основі сформовано Навчальний план підготовки фахівців освітнього ступеня "бакалавр" зі спеціальності 075 - «Маркетинг»

Враховуючи вимоги ректора щодо запровадження системи сертифікованих курсів навчання, новим навчальним планом передбачено викладання дисциплін курсової підготовки, за якими планується видача сертифікатів: ДУТ після вивчення дисциплін  «Маркетингові дослідження», «Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг», «Маркетинг інновацій в галузі телекомунікацій», «Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних  підприємств» та сертифікату від компанії UDS Consulting– партнера виробника програмного продукту після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу».

У структурі навчального плану підготовки фахівців освітнього ступеня "бакалавр" зі спеціальності  075 - «Маркетинг» 28 дисциплін спеціальності  (7 - на 1 курсі), у тому числі дисципліни кафедри маркетингу – 20 дисциплін (4 - на 1 курсі),    6  дисциплін курсової підготовки як дисципліни кафедри маркетингу, 13  дисциплін циклу загальної підготовки, спрямованих на оволодіння спеціальністю      ( 2 - дисципліни кафедри маркетингу). Усього з 47 навчальних дисциплін – 28 дисципліни кафедри маркетингу, які формують фахові компетенції майбутніх випускників.

 Таким чином, компетентністний підхід до структурно-логічної побудови навчального процесу, запроваджений у Державному університеті телекомунікацій, дозволить забезпечити формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок на  рівні світових освітніх стандартів,  відповідно до сучасних вимог роботодавців, з врахуванням специфіки маркетингової діяльності в сфері телекомунікацій.

 Оновлені структуру та зміст навчання, роль та місце кожної дисципліни у стратегії підготовки високопрофесійних спеціалістів з маркетингу було презентовано на нараді Державного університету телекомунікацій завідувачем кафедри маркетингу Виноградовою О.В. та викладачами кафедри – доцентом Плахотніковою Л.О., доцентом Евтушенко Н.О., доцентом Дарчук В.Г., доцентом Дрокіною Н.І., ст..викладачем Крижко О.В. та отримали схвальні відгуки з боку керівництва університету.

Тож наступне завдання – це щоденна праця з втілення у життя сучасного компетентністного підходу до процесу підготовки фахівців-маркетологів на випусковій кафедрі маркетингу ДУТ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 746