XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ В РЕГІОНАЛЬНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ МСЕ У ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ

16:20, 14-06-2017

В період 7-9 червня 2017 року на базі Державного університету телекомунікацій проводилась масштабна Регіональна конференція «Перспективи надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G. Організаційні та технічні рішення по їх побудови і захисту », яка відбулася за підтримки Міжнародного союзу електрозв'язку.

 

Основні тематичні напрямки конференції:

  • Секція 1. Інноваційні підходи з надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.
  • Секція 2. Нормативні та регуляторні особливості надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.
  • Секція 3. Технічні проблеми конвергенції мереж діючих операторів зв'язку.
  • Секція 4. Актуальні проблеми кібербезпеки при впровадженні технологій мереж пост-NGN, 4G і 5G.
  • Секція 5. Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна була запрошена на конференцію в якості модератора першої частини секції 5 «Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G» (08.06.2017), і доповідача у другій частині секції 5 (09.06.2017). Тема її доповіді «Маркетингові аспекти впровадження послуг на базі мереж пост-NGN, 4G і 5G». За змістом виступу міжнародні гості конференції і колеги дізналися про необхідність використання маркетингових інструментів у розвитку мереж пост-NGN, 4G і 5G в Україні. Були розглянуті основні напрямки маркетингових досліджень ринку телекомунікацій, що проводяться на кафедрі маркетингу: моніторинг рівня розвитку ринку телекомунікацій та окремих його складових за рейтинговими позиціями; дослідження інноваційних напрямків розвитку ринку телекомунікацій; розробка рекомендацій по використанню маркетингового інструментарію для стимулювання розвитку ринку телекомунікацій. Науково обґрунтовані рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію, дозволять в умовах соціально-економічного і технологічного кризи вирішити непрості завдання, які стоять перед вітчизняними компаніями-операторами по просуванню послуг в новому інноваційному форматі, задоволенню вимог споживачів і успішному розвитку самих компаній.

У другій частині секції 5 «Організаційно-економічні аспекти надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G» (09.06.2017) заслуховувалась доповідь доцента кафедри маркетингу кандидата економічних наук Євтушенко Н.А. За тематикою її наукової доповіді «Проблеми взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери» присутні ознайомилися з особливостями взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери, що діють на ринку України, з урахуванням різних рівнів управління: державний, галузевий і підприємства. Аналіз проблем взаємодії суб'єктів ринку телекомунікаційних послуг України показав відсутність ефективних важелів регулювання процесів взаємодії, що негативно позначається на функціонуванні галузі, прибутковості її підприємств і перспектив розвитку. У зв'язку з цим, автором запропоновано шляхи вдосконалення каналів взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери за допомогою послуг консалтингових компаній, які здатні вирішити проблемні питання телекомунікаційних підприємств через модель комунікативного простору. Ефективна взаємодія консалтингової компанії і телекомунікаційного підприємства в рамках цієї моделі призведе до комунікативної збалансованості всіх сфер діяльності телекомунікаційного підприємства і формуванні високого рівня компетентності його працівників на тлі розвиненої корпоративної культури.

Доповідачі: професор Виноградова О.В. і доцент Євтушенко Н.А. показали високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість в процесі надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 917