XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Професія «МАРКЕТОЛОГ» - аналіз вакансій на ринку праці

19:33, 25-08-2017

Потреби підприємств у  постійному ретельному аналізі ринку збуту, прийнятті нестандартних рішень у завоюванні споживачів і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів та послуг, веденні ефективної організаційно-економічної маркетингової політики, стрімке поширення маркетингової діяльності у сфері інтернет-простору підвищують привабливість професії маркетолога та при цьому висувають нові вимоги до практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу.

Оновлена навчальна програма підготовки бакалаврів з маркетингу спрямована на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії;
  • для комунікабельних – успішна кар’єра в сфері комунікативної політики;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі

Затребуваність професії підтверджується наявністю вакансій з відповідних посад.

Пропонуючи вакансії, роботодавці висувають ряд вимог щодо компетенцій свого персоналу.  

При цьому, якщо середня заробітна плата, яку пропонують маркетологам, складає 9 034 грн., то в сфері Інтернет - маркетингу вона може досягати 125 тис. грн.

Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців,  готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 623