XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Демократичні вибори у маркетологів-першокурсників

10:09, 09-09-2017

7 вересня 2017 року відбулася перша кураторська година групи МРД-11 (куратор – к.е.н., доцент кафедри маркетингу Наторіна Альона Олександрівна), головними питаннями якої були обрання старости та заступника старости групи.

Слід відзначити велику кількість кандидатур, що балотувалися на виборах, а саме: на посаду старости – 5 студентів, а на посаду заступника старости – 6 студентів.

За результатами таємного голосування перемогу здобули Пінчук Ольга (староста МРД-11) та Одинокий Адіс (заступник старости МРД-11), які привернули увагу одногрупників власною програмою успішної та конкурентоспроможної діяльності групи упродовж майбутніх чотирьох років навчання в університетському середовищі.

Також, Наторіна А.О. презентувала студентам план проведення кураторських годин, що відбуватимуться щотижня у четвер, та детально ознайомила студентів з можливістю підвищення рівня володіння англійською мовою у «Speaking Club» ДУТ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 486