XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Батл маркетологів-першокурсників на черговій кураторській годині

10:07, 23-09-2017

22 вересня 2017 року відбувся батл маркетологів-першокурсників за темою «Знання правил дорожнього руху», який проводила куратор групи к.е.н., доцент кафедри Наторіна А.О. під керівництвом завідувача кафедри маркетингу, д.е.н., професора Виноградової О.В.

Запекла боротьба до останніх хвилин тривала між командами дівчат та хлопців групи МРД-11. На початку батлу безперечним лідером була команда хлопців, однак велике прагнення до перемоги команди дівчат дозволило зрівняти рахунок вже на 15 хвилині. Ескалація емоційної напруги учасників батлу тривала до фіналу.

За результатами батлу одностайно визначено нічию серед двох команд дівчат та хлопців, що пояснюється досконалим володінням студентами правил дорожнього руху та вмінням застосовувати їх на практиці.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 200