XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Знайомство кафедри маркетингу з майбутніми студентами

14:36, 03-10-2017

22 та 29 вересня 2017 року кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій, в особі завідувача кафедри д.е.н., професора Виноградової О.В. та к.е.н., доцента Наторіної А.О., гостинно зустрічала майбутніх вступників та їх батьків.

Упродовж зустрічей присутні ознайомлювалися з можливістю здобуття престижної, конкурентоздатної та затребуваної у сфері ІТ спеціальності «Маркетинг».

Особливе зацікавлення у відвідувачів викликала співпраця кафедри маркетингу з відомими компаніями «UDS CONSULTING», «МЕДІАСАППОРТ» та телекомунікаційними компаніями-партнерами університету «Київстар», «Укртелеком», «Vodafone Україна».

Слід зазначити, у кінці кожного заходу, гості отримували вичерпні відповіді на актуальні питання, що їх цікавили, а саме – особливості освітнього процесу та перспективи працевлаштування випускників зі спеціальності «Маркетинг».

Чекаємо на Вступі-2018!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 012