XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Результати участі кафедри маркетингу у ХІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу»

12:24, 10-10-2017

В період 28-30 вересня 2017 року на базі Сумського державного університету та Сумського регіонального центру інтелектуального розвитку проводилась масштабна міжнародна конференція «МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГУ», яка відбулася за підтримки кафедри маркетингу СДУ та Української асоціації маркетингу Всеукраїнської спілки вчених економістів за такими напрямами як: Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу; Методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій; Управління маркетинговими ризиками інновацій; Маркетинг екологічних інновацій; Некомерційний маркетинг, маркетинг освіти, спорту; Інновації в маркетингу; Інтернет-маркетинг.

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна та кандидат економічних наук, доцент Євтушенко Наталя Олександрівна були запрошені на конференцію в якості вчених для участі у пленарному засіданні та секційному обговорені. Тема доповіді Виноградової О.В. та Євтушенко Н.О. «Маркетингові інновації на ринку телекомунікаційних послуг».

За змістом виступу міжнародні гості конференції і колеги дізналися про основні напрямки маркетингових досліджень ринку телекомунікацій, що проводяться на кафедрі маркетингу: моніторинг рівня розвитку ринку телекомунікацій та окремих його складових за рейтинговими позиціями; дослідження інноваційних напрямків розвитку ринку телекомунікацій; розробка рекомендацій по використанню маркетингового інструментарію для стимулювання розвитку ринку телекомунікацій. Науково обґрунтовані рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію дозволять в умовах соціально-економічного і технологічного кризивирішити непрості завдання, які стоять перед вітчизняними телекомунікаційними компаніями-операторами по просуванню послуг в новому інноваційному форматі, задоволенню вимог споживачів і успішному розвитку самих компаній. Крім того, налагодження взаємодії суб'єктів телекомунікаційних компаній принесе високі позитивні результати в умовах залучення посередницьких послуг консалтингових компаній, які здатні вирішувати проблемні питання за допомогою прямого чи опосередкованого впливу на організаційно-економічну діяльність телекомунікаційного підприємства. Під час доповіді доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.А. показала високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість у процесі надання послуг за умов використання інноваційного маркетингового інструментарію.

Участь у конференції сприяла поширенню наукових зв’язків кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій та споріднених кафедр інших навчальних закладів, збагатила науковий потенціал кафедри у результаті обміну досвідом з інновацій у маркетингу, отримана інформація буде активно застосовуватися у навчальному процесі ДУТ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 674