XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Наукове привітання кафедри маркетингу з Днем маркетолога

19:39, 27-10-2017

25 жовтня 2017 року кафедра маркетингу успішно провела І Міжнародну науково-практичну Інтернет-конференцію «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії», присвячену святкуванню Дня маркетолога.

Учасниками Інтернет-конференції виступили науковці, викладачі, аспіранти, студенти, співробітники науково-дослідних установ та підприємств, що є представниками більше ніж 50 навчальних установ та організацій різних міст України, Польщі, Республіки Білорусь. Географія вітчизняних учасників охопила 20 міст України – Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Маріуполь, Ужгород, Дніпро, Херсон, Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Луцьк, Рівне, Одеса, Полтава, Суми, Мелітополь, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.

Відкривала Пленарне засідання конференції проректор з науково-методичної роботи д.т.н., професор Беркман Л.Н., яка підкреслила роль науки у формуванні успішного суспільства та побажала безмежного наукового натхнення та інноваційних, креативних ідей.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. привітала усіх присутніх, у тому числі студентів спеціальності «Маркетинг» з професійним святом – Днем маркетолога, зазначивши, що на цей час на сторінці Вікіпедії у вкладниці «Видатні українські маркетологи» зазначені лише 2 прізвища: Ф. Котлер американський економіст, професор міжнародного маркетингу всесвітньо відомий фахівець з маркетингу, який мав українські коріння – його батьки були українцями та Г.Г. Почепцов д.ф.н., професор, заслужений журналіст України, автор численних книг з питань комунікаційних технологій.

Однак, серед учасників, які надіслали до нашого збірника тез своїх доповідей, серед присутніх у цьому залі молодих та амбітних, зрілих і досвідчених є потенційні кандидатури вписати свої прізвище на сторінках Вікіпедії з маркетингу.

Доказом того, що І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії» викликала значний інтерес у колі науковців є виступи на пленарному засіданні відомих вчених. Застосування сучасних технологій зв’язку дозволило організувати телеміст між Київом, Львовом, Маріуполем. Так, зі славетного Львову виступив Дайновський Ю.А. − д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Львівського торговельно-економічного університету, автор відомих наукових праць «Ефективні рішення в мікроекономіці», «505 приемов бизнеса», «Теорія і практика формування банку прийомів бізнесу», навчальних посібників „Маркетингові прийоми”, „Товарна інноваційна політика”, „Маркетингові комунікації електронного бізнесу”. який привітав учасників конференції та виклав основні напрями та особливості розвитку сучасного маркетингу.

Далі скайп-зв'язок дозволив у реальному часі поспілкуватися із колегою з Маріуполя - Верескуном М.В. − д.е.н., доцентом, деканом факультету інформаційних технологій, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (м. Маріуполь), Академіком міжнародної кадрової академії, Академії економічних наук України, провідним фахівцем з питань управління конкурентоспроможністю промислових підприємств.

На Пленарне засідання особисто приїхав колега з ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» – Федорченко А.В., д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, автор фундаментальної наукової праці – монографії «Система маркетингових досліджень», підручника «Маркетингові дослідження». Тема його дуже цікавої та змістовної доповіді «Сучасні тенденції розвитку маркетингового управління підприємствами».

З зацікавленістю була прослухана доповідь завідувача кафедри інформаційно-аналітичної і інноваційної діяльності Київського інституту інтелектуальної власності та права Національного університету «Одеська юридична академія» - д.т.н., професора, Тупкало В.М.. загальновизнаного фахівця з процесно - орієнтованого менеджменту, за темою «Особливості маркетингу в сфері створення інтелектуальної власності».

До кола знаних науковців – маркетологів, які були представлені на конференції, приєдналася к.е.н., доцент, академік Академії економічних наук України, доцент кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій – Євтушенко Н.О. з доповіддю на тему «Роль маркетингового забезпечення інноваційної діяльності у процесі консалтингової взаємодії підприємств України».

Звичайно, жодна наука неможлива без питливих молодих і креативних. Студентську науку представляла Каленська Н.В. – студентка гр. ПТБ-11 Державного університету телекомунікацій з доповіддю на тему «Маркетингові чинники формування бізнес-інтересу».

Кафедра маркетингу вітає усіх з Днем маркетолога та дякує учасникам І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії».

Фотографії

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 259