XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Наукове привітання кафедри маркетингу з Днем маркетолога

19:39, 27-10-2017

25 жовтня 2017 року кафедра маркетингу успішно провела І Міжнародну науково-практичну Інтернет-конференцію «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії», присвячену святкуванню Дня маркетолога.

Учасниками Інтернет-конференції виступили науковці, викладачі, аспіранти, студенти, співробітники науково-дослідних установ та підприємств, що є представниками більше ніж 50 навчальних установ та організацій різних міст України, Польщі, Республіки Білорусь. Географія вітчизняних учасників охопила 20 міст України – Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Маріуполь, Ужгород, Дніпро, Херсон, Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Луцьк, Рівне, Одеса, Полтава, Суми, Мелітополь, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.

Відкривала Пленарне засідання конференції проректор з науково-методичної роботи д.т.н., професор Беркман Л.Н., яка підкреслила роль науки у формуванні успішного суспільства та побажала безмежного наукового натхнення та інноваційних, креативних ідей.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. привітала усіх присутніх, у тому числі студентів спеціальності «Маркетинг» з професійним святом – Днем маркетолога, зазначивши, що на цей час на сторінці Вікіпедії у вкладниці «Видатні українські маркетологи» зазначені лише 2 прізвища: Ф. Котлер американський економіст, професор міжнародного маркетингу всесвітньо відомий фахівець з маркетингу, який мав українські коріння – його батьки були українцями та Г.Г. Почепцов д.ф.н., професор, заслужений журналіст України, автор численних книг з питань комунікаційних технологій.

Однак, серед учасників, які надіслали до нашого збірника тез своїх доповідей, серед присутніх у цьому залі молодих та амбітних, зрілих і досвідчених є потенційні кандидатури вписати свої прізвище на сторінках Вікіпедії з маркетингу.

Доказом того, що І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії» викликала значний інтерес у колі науковців є виступи на пленарному засіданні відомих вчених. Застосування сучасних технологій зв’язку дозволило організувати телеміст між Київом, Львовом, Маріуполем. Так, зі славетного Львову виступив Дайновський Ю.А. − д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Львівського торговельно-економічного університету, автор відомих наукових праць «Ефективні рішення в мікроекономіці», «505 приемов бизнеса», «Теорія і практика формування банку прийомів бізнесу», навчальних посібників „Маркетингові прийоми”, „Товарна інноваційна політика”, „Маркетингові комунікації електронного бізнесу”. який привітав учасників конференції та виклав основні напрями та особливості розвитку сучасного маркетингу.

Далі скайп-зв'язок дозволив у реальному часі поспілкуватися із колегою з Маріуполя - Верескуном М.В. − д.е.н., доцентом, деканом факультету інформаційних технологій, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (м. Маріуполь), Академіком міжнародної кадрової академії, Академії економічних наук України, провідним фахівцем з питань управління конкурентоспроможністю промислових підприємств.

На Пленарне засідання особисто приїхав колега з ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» – Федорченко А.В., д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, автор фундаментальної наукової праці – монографії «Система маркетингових досліджень», підручника «Маркетингові дослідження». Тема його дуже цікавої та змістовної доповіді «Сучасні тенденції розвитку маркетингового управління підприємствами».

З зацікавленістю була прослухана доповідь завідувача кафедри інформаційно-аналітичної і інноваційної діяльності Київського інституту інтелектуальної власності та права Національного університету «Одеська юридична академія» - д.т.н., професора, Тупкало В.М.. загальновизнаного фахівця з процесно - орієнтованого менеджменту, за темою «Особливості маркетингу в сфері створення інтелектуальної власності».

До кола знаних науковців – маркетологів, які були представлені на конференції, приєдналася к.е.н., доцент, академік Академії економічних наук України, доцент кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій – Євтушенко Н.О. з доповіддю на тему «Роль маркетингового забезпечення інноваційної діяльності у процесі консалтингової взаємодії підприємств України».

Звичайно, жодна наука неможлива без питливих молодих і креативних. Студентську науку представляла Каленська Н.В. – студентка гр. ПТБ-11 Державного університету телекомунікацій з доповіддю на тему «Маркетингові чинники формування бізнес-інтересу».

Кафедра маркетингу вітає усіх з Днем маркетолога та дякує учасникам І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії».

Фотографії

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Маркетинг за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю Маркетинг  складає 18 600 грн. на денній формі навчання  на рік, що значно нижче ніж у КПІ (30 600 грн. на рік) та НАУ (23 000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра маркетингу готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей, при цьому не просто маркетологів, як в класичних вузах, а найсучасніших ІТ – маркетологів, Інтернет-маркетологів.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з провідними компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників: ТОВ «UDS CONSULTING» ; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER».  

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів компаній-партнерів (міжнародна компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу»; Веб-студія «UpWay» у  рамках дисципліни «Електронний бізнес»; провідна рекламна агенція «ADPARTNER» у рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг»  тощо), що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в компанії, по якій отримано сертифікат, як в нашій країні, так і за кордоном.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог компаній-партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на обладнанні останнього покоління, які використовуються компаніями-партнерами кафедри у своїй роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної роботи в компаніях.

В сучасних компаніях велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2. На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі маркетингу створена сучасна навчально-матеріальна база. Лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики функціонує на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI.  Це дозволяє нашим студентам навчатися по компетенціям компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців.

Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики на виробничих базах в компанія-партнерах кафедри (ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER») на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю МАРКЕТИНГ, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 623