XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОМУНІКАЦІЙ - тема розширеного засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог»

23:26, 30-10-2017

            

26 жовтня 2017 року на кафедрі Маркетингу відбулося розширене засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог».

Зустріч відбулася за участю керівників студентського наукового гуртка: доцента кафедри Н.О. Євтушенко, ст. викладача кафедри О.В. Крижко, доцента кафедри  А.О. Наторіноїта практикуючого психолога О.В. Шевченка, а також студентського активу наукового гуртка.

Відкрила розширене засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог»професор, доктор економічних наук завідувач кафедри маркетингу О.В. Виноградова,яка наголосила на важливості проведення заходів такого плану для підготовки фахівціввисокогорівня.

Для студентів – першокурсників особливе значення мають питання міжособистісних відносин, які проводились у дискусійному форматі за темою «Проблеми міжособистісних комунікацій» між студентами та практикуючим психологом О.В. Шевченко.

Роль психолога О.В. Шевченко у проведенніцього заняттяполягалаунаданні можливості учасникам висловити свою точку зору на дуже злободенну проблему, у обговоренні зі студентами-першокурсниками питань щодо основних психологічних чинників, які зумовлюють виникнення міжособистісних конфліктів. Було на конкретних прикладах пояснено можливості саморегуляції у складних життєвих ситуаціях, здатність своєчасно виявляти проблеми комунікацій і сприяти їх вирішенню. Все цездійснює цілеспрямований вплив на студента як особистість з метою гармонізації його психічного та соціального життя.

Таким чином, обговорення на засіданні наукового гуртка «ІТ-маркетолог» наукових проблем комунікативного характеру, практичних ситуацій та визначення шляхів їх вирішення показалонашим студентам важливість науки у формуванні здорових міжособистісних відносин, навчило їх бути більш комунікабельними, легко адаптуватися до реалій сучасності та надало натхнення дляподальшої науково-практичної діяльності.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 706