Державний Університет Телекомунікацій

Вступ 2019: Умови вступу на МАРКЕТИНГ у 2018 році

Оцініть новину:
24

Читайте також

За ініціативи завідувача кафедри документознавства та інформаційної діяльності, канд. філос. наук, доц. С.М. Петькун було проведене опитування на тему..
Заочна вища освіта - унікальна можливість для людей різних вікових груп і професій реалізувати себе в цікавій сфері діяльності. Основними перевагам..
WOMEN IN APPSEC KYIV
09:22, 11-12-2018
Шановні студенти! 13 грудня о 18:30 в Державному університеті телекомунікацій, відбудеться чергова зустріч спільноти WOMEN IN APPSEC KYIV. Тема зус..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 990
^