Державний Університет Телекомунікацій

Вступ 2018: Умови вступу на МАРКЕТИНГ у 2018 році

Оцініть новину:
3

Читайте також

Кафедра Космических систем и комплексов и спутниковых телекоммуникаций следит за развитием событий в отрасли телекоммуникаций. В ближайшее время, 30 я..
Кафедра Інформаційної та кібернетичної безпеки запрошує до навчання на спеціальність «Кібербезпека».Навчання здійснюється за рахунок держа..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 179
^