XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо доцента кафедри маркетингу Євтушенко Наталю Олександрівну!

14:56, 09-03-2018

Колектив кафедри маркетингу вітає доцента кафедри, кандидата економічних наук, доцента Євтушенко Наталю Олександрівну з нагородою від ректора Державного університету телекомунікацій, доктора технічних наук, професора Толубко Володимира Борисовича!!!

Напередодні свята директор навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій Федюнін Сергій Анатолійович урочисто вручив Почесну грамоту доценту кафедри маркетингу к.е.н. Євтушенко Н.О. за практичну реалізацію інноваційного змісту навчання, високий особистий рівень методичної та професійної майстерності, добросовісне відношення до проведення навчальних занять та з нагоди Міжнародного жіночого дня 8 Березня.

Ця подія є високою оцінкою керівництва роботи кафедри маркетингу.

Так тримати!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 796