XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Наукове представництво кафедри маркетингу на ІХ Всеукраїнській науково-практичній конференції «СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ», яку присвячено 120-річчю КПІ ім. Ігоря Сікорського

19:12, 18-04-2018

12 квітня 2018 року в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. прийняла участь у пленарному засіданні IX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до управління підприємством». Ініціаторами проведення конференції виступили кафедра менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу.

Під час конференції відбувся обмін результатами науково-дослідницької роботи з питань утворення та взаємозв’язку складових сучасних підходів до управління підприємством. Тези доповіді на тему «Сучасні інструменти управління консалтинговою компанією», підготовлені завідувачем кафедри маркетингу Виноградовою О.В. та доцентом  кафедри маркетингу ДУТ Євтушенко Н.О. надруковано у збірнику наукових праць «Сучасні підходи до управління підприємством».

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 018