XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студенти-маркетологи на святі писанок

15:43, 20-04-2018

На Софійській площі у Києві розпочався VIII Всеукраїнський фестиваль писанок, який відвідали студенти 1 курсу групи МРД-11 в рамках арт-проекту Folk Ukraine.

Цього року вже традиційний для України фестиваль відкрився напередодні Великодня і триватиме до 22 квітня.

Родзинкою святкування є 374 пасхальні зайці, які розмальовані в індивідуальному  стилі художниками України, цього року представлені не лише традиційні писанки, але й такі цікаві зайчики, які вже у світі стали символом великодніх свят.

Також Софійську площу прикрашають великі писанки, їх тут близько 500 над оформленням писанок та зайців працювало 750 художників з різних куточків України.

Фестиваль охоплює чотири локації - Софійську, Михайлівську площі, Володимирський проїзд та прилеглі сквери. На Володимирському проїзді студенти могли придбати сувеніри, смаколики, поласувати різноманітними стравами. У сквері біля Володимирського проїзду розміщена арт-перформанс кованих гігантських писанок-мальованок.

Захід, присвячений українському культурному феномену – писанкарству, над яким працювали кращі художники з усієї України.

Втілення ідей художників у арт-об'єкт, створює фантастичну красу, святковий настрій і весняне натхнення!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 192